Yamaha F250D
Opis
Elegantni i atraktivni F250 predstavlja vrhunac Yamahine najnovije generacije brodske tehnologije. Dizajniran za zahtjevno morsko okruženje, ovaj lagani, kompaktni V6 motor izvrstan je agregat za sportske avanture na vodi.
Ekološku prihvatljivost, glatke performanse, maksimalno učinkovitu potrošnju goriva i lako pokretanje naprednog DOHC motora s 24 ventila osiguravaju sustavi EFI (Electronic Fuel Injection) i VCT (Variable Camshaft Timing). Kombinirajući tehnologiju sa stilom, elegantni kompaktni dizajn govori za sebe.
Na dijelu s kormilom, "drive-by-wire" tehnologija elektroničkog gasa i mjenjača brzina tvrtke Yamaha pruža najglađu, najprecizniju kontrolu koju ćete ikad iskusiti.
Digitalni mrežni sustav tvrtke Yamaha II
Digitalni mrežni sustav II tvrtke Yamaha dostupan je za sve ove motore. Ima najnovije 6Y9 mjerače, LCD zaslon u boji visoke rezolucije, izbor ploča s tipkama za pokretanje/zaustavljanje, kontrolne kutije, dodatnu opremu i NMEA-2000® pristupnik. Ovaj napredni sustav lako se može konfigurirati za jednostruke, dvostruke ili trostruke konfiguracije motora.
Najnovija tehnologija za cilindre - velika zapremnina s malom težinom
Postupak plazmenog spajanja materijala na zidove cilindra rezultira premazom koji je 60% čvršći od čelika dok istovremeno ova napredna tehnologija pruža manju težinu, bolje hlađenje i manje trenje Rezultat je agregat najveće zapremnine u industriji, ali i najmanje težine.
Tipka sustava Start/Stop za impulsno pokretanje više motora
Jednostavnim pritiskom tipke motori u višestrukim instalacijama mogu se pokretati i isključivati. Elegantna i praktična upravljačka ploča sustava Start/Stop koristi se zajedno s glavnim ključem.
24-ventila, 4,2 litre 60º V6 agregat sa DOHC, EFI i VCT sustavima
Napredan i lagan dizajn ovih vanbrodskih motora karakterizira plazmom obrađene stijenke cilindra, DOHC sustav sa 4 ventila po cilindru. VCT (Variable camshaft timing) sustav doprinosi učinkovitom izgaranju kroz cijeli raspon okr/min. Ta kombinacija naprednih tehnologija omogućava najbolji omjer ks/ccm u klasi.
Elektronska "drive-by-wire" daljinska komanda i funkcija panulanja
Dodatni digitalni mrežni sustav može vam omogućiti najudobnije i najugodnije upravljanje koje ste ikada doživjeli, uključujući automatsku sinkronizaciju motora u dvostrukim i trostrukim instalacijama te upravljanje brojem okretaja pri funkciji panulanja. Tipka tahometra omogućuje podešavanje broja okretaja u koracima od 50 okr/min u rasponu između 600 i 1000 okr/min.
SDS (shift dampener system)
Izvorno predstavljen za veće modele V8 i V6 motora, patentirani sustav Shift Dampener System (SDS) tvrtke Yamaha odlična je značajka koja značajno smanjuje zvuk koji proizvodi promjena zupčanika. Krmena osovina s utorima i glavčina s utorima za upijanje buke i vibracija izrađene su vrlo pomno kako bi mogle pružiti uglađeni i tihi prijenosi brzina.
Detalji
- DOHC motor s 24 ventila i elektronskim sustav ubrizgavanja goriva (EFI)
- Najveća zapremina i najmanja masa
- Precizna digitalna elektronička kontrola gasa/mjenjača
- Tipka sustava Start/Stop za impulsno pokretanje
- Digitalni mrežni mjerači (standardni i premium)
- Sinkronizacija motora (dvostruke/trostruke instalacije)
- Shift Dampener System (SDS) za glatki prijenos
- Trolling funkcija - promjenjiv broj okretaja u minuti
- Alternator velike snage za klasu motora (70 A)
- Dodatni sustav Tilt Limiter
- Sustav Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) u opciji
- Dodatni dvostruki sustav punjenja akumulatora
Cijena
F/LF 250 XSBF/L 250 DETX | 182.900 kn (mpc. sa PDV-om) |
F/LF 250 XCB | 206.270 kn (mpc. sa PDV-om) |
F/LF 250 UCB | 210.170 kn (mpc. sa PDV-om) |
F/LF 250 XSB | 237.420 kn (mpc. sa PDV-om) |
F/LF 250 USB | 241.320 kn (mpc. sa PDV-om) |
F/LF 250 XSB White | 249.100 kn (mpc. sa PDV-om) |
F/LF 250 USB White | 252.990 kn (mpc. sa PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4 takta |
---|---|
Zapremina | 4.169 cm³ |
Broj cilindara/Konfiguracija | V6 (60°), 24-ventila, DOHC with VCT |
Promjer x hod | 96,0 mm x 96,0 mm |
Snaga na propeleru pri srednjem br/okr | 183,8 kW / 5.500 okr/min |
Maksimalan br/okr | 5.000 - 6.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Sustav pokretanja | Električno s "Prime Start" sustavom |
Fuel Induction System | EFI |
Sustav paljenja | TCI |
Prijenosni omjer | 1.75 (21/12) |
DIMENZIJE
Preporučena visina krmenog zrcala | X: 643 mm, U: 770 mm |
---|---|
Težina s propelerom | F250DETX: 260.0 kg, FL250DETX: 260.0 kg, F250DETU: 268.0 kg, FL250DETU: 268.0 |
Kapacitet spremnika goriva | N/A |
Kapacitet posude za ulje | 6,3 Litara |
DODATNE KARAKTERISTIKE
Kontrola | Digitalna elektronska "Drive By Wire" daljinska komanda (DBW) |
---|---|
Trim & Tilt | Snaga trima & Nagib |
Zavojnica rasvjete / Alternator | 12V - 70A s ispravljačem/regulatorom |
Tilt limiter | Opcija |
Imobilizator | YCOP optional |
Propeler | Opcija |
Modeli s kontra rotacijom propelera | Dostupno (ETX, ETU) |
Sustav pogona u plitkoj vodi | Standardno |
Digitalni mrežni mjerač II (LCD u boji) | Opcija |
Digitalni mrežni mjerač (okrugli/kvadratni) | Opcija |
"Variable Trolling" sustav s promjenjivim br/okr | Putem digitalnih mjerača ili putem višenamjenske okretne ručice |
Sustav dvostrukog punjenja akumulatora | Opcija |
"Shift Dampener System" (SDS) sustav | Opcija |
Napomena | Podaci o snazi (kW) zasnivaju se na normi ICOMIA 28 mjereno na osovini propelera |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal