• GIVI Kovčezi i nosači
  • SHOEI Kacige
  • ARIETE ručke i ostali proizvodi
  • TOP PERFORMANCES Tuning
  • RK Takasago Moto lanci
  • MORSE Fazni lanci
  • CHIARAVALLI Moto set-ovi
  • SBS Disk pločice
  • GALFER Disk pločice
  • NG Diskovi zamjenski
  • GOODRIDGE
  • EXCEL Kotači i obruči
  • Remenje variomata
  • YUASA Baterije
  • SILKOLENE Ulja i maziva
  • WORKS RACING PARTS
  • DAINESE Jakne, odjela...
  • KOVIX Lokoti sa alarmom
  • XENA Lokoti i alarmi
  • SPINELLI Pokrivaći za motore
  • MARVING Ispušni sistemi
  • ARROW Ispušni sistemi i drugo
  • EAGLE - Speed Pro ispušni sistemi
  • TECMATE Punjači, alat
  • BIKE LIFT Radionička oprema
  • K&N Filteri zraka
  • MEIWA Filteri ulja
  • OHLINS Amortizeri
Piccilo Web Motori Predložak YZF-R1

Košarica

Proizvod nije dodan
Proizvod uspješno dodan
Proizvod uspješno dodan (zaliha proizvoda je ograničena)

Broj artikala u košarici 0

Ukupno 0,00 €

Cijena dostave - popusti 0,00 €

Ukupan iznos 0,00 €

Cijena dostave - popusti

  • kupovina do 70 €, trošak dostave 5,50
  • kupovina preko 70 €, trošak dostave je besplatan
  • kupovina preko 150 €, popust 10%
  • kupovina preko 650 €, popust 15%
  • kupovina preko 1.000 €, popust 20%
  • Ovi popusti ne odnose se na robe na Akcijskoj prodaji sa popustima 20% i više!
  • Popusti se ne odnose na vozila i motore Yamaha, proizvode SHOEI, trošak servisiranja, te kupovinu odjeće i obuće!

YZF-R1


Godine 2010 je R1 sa BIG BANG rasporedom paljenja debitirao na trkama SBK, uz pomoć talenta Bena Spiesa deklasirao je Evropsku i ostalu Japansku konkurenciju, te osvojio SBK svjetsko prvenstvo. Od tada, Yamaha je definitvno preuzela primat dokazano najnaprednijeg supersport motocikla. Tradicionalni redni četverocilindrični motor zapremine 998 ccm sa karakteristično faziranom radilicom koristi BIG BANG efekt radi boljeg kontakta pogonskog kotača sa podlogom, uz veći okretni moment. Iskustva stećena na utrkama SBK i MotoGP-a, omogučila su Yamahinim dizajnerima izradu novog sustava kontrole proklizavanja pogonskog kotača.

TCS (Traction Control System) ima 6 opcija upotrebe i kao takav prenosi na ulicu plodove stećenog iskustva na trkama. Odabirom jedne od 6 opcija TCS-a, vozač prilagođava perfomanse motokotača uvjetima na pisti, brdskim zavojitim cestama ili klizavim uličnim podlogama. Deltabox, legendarni Yamahin okvir, neizostavni je element izvanredne upravljivosti pri visokim brzinama, potpomognute novom aerodinamikom prednjeg dijela vjetrobrana. Novi "hardware" omogućava vam potpunu kontrolu ove "jurilice" na ulici ili pisti. Samopouzdanje vozača raste kada osjeti da može potpuno iskoristiti potencijal izvanredno elastičnog agregata, potpomognut kontrolom proklizavanja pogonskog kotača. Ako ste do sada bili dobar vozač, sa osjećajem za kontrolu u sportskoj vožnji, ovaj će vam motokotač omogučiti da svoju vožnju podignete na viši nivo uz manje rizika.

FOTOGRAFIJE

DETALJI

TCS (Traction Control System) sustav sa 6 opcija upotrebe

Kada senzori rotacije registriraju proklizavanje pogonskog kotača, TCS sustav u milisekundama reagira korigirajući otvorenost gasa, količinu smjese goriva za ubrizgavanje i kut paljenja, a sve prema odabranoj opciji putem prekidača na upravljaču. Ovakva pomoć u situacijama na rubu perfomansi je neprocijenjiva, te podiže vaše povjerenje u novu "igračku za odrasle". Iskoristivost perfomansi agregata uz maximalni grip na svim podlogama, glavni zadatak je ovog inovativnog sustava kontrole.

MotoGP - look like

Prošle godine Yamaha je proslavila 50 godina predanog bavljenja moto utrkama, što je jedno od glavnih obilježja filozofije kompanije. Stoga u segmentu supersportskih modela kakav je ovaj novi R1 elementi poput Deltabox okvira, radilice neravnomjerno faziranog redosljeda paljenja, elektronskih sustava kontrole posljednje "high tech" generacije, ova "jurilica" je proizvod tehnologije razvijene i usavršene na trkama svjetskog prvenstva SBK i MotoGP.

Detalji

  •  Pogonski agregat (MotoGP koncepta), 998 ccm zapremine, redni 4-cilindrični, hlađen tekućinom sa DOHC razvodnim sustavom
  •  Radilica sa neravnomjernim 270º-180º-90º-180º rasporedom paljenja 
  •  Linearan okretni moment za poboljšanu trakciju
  •  Novi TCS (Traction Control System) sustav sa 6 opcija rada, razvijen u MotoGP-u
  •  Novi ECU (Electronic Control Unit) sa poboljšanim mapama rada 
  •  YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake)
  •  YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)
  •  D-mode opcije rada sa 3 pozicije
  •  Aluminijski Deltabox okvir
  •  Poboljšan balans i čvrstoća
  •  Redizajnirana aerodinamika prednjeg vjetrobrana
  •  LED poziciona svjetla sa linearnim osvijetljenjem
  •  Novi gornji trokut prednje vilice u trkaćem M1-stilu
  •  Redizajnirani oslonci za noge
  •  Heksagonalni pokrovi na ispušnim loncima

Cijena *

YZF-R1

131.900 Kn (sa PDV-om)

* Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, informativne gotovinske maloprodajne cijene

Agregat

Zapremina 998 ccm
Sustav hlađenja Hlađen tekućinom
Tip agregata 4 takta, 4 redna cilindra, 16 ventila, DOHC
Promjer x hod 78.0 mm x 52.2 mm
Omjer kompresije 12.3 : 1
Max. snaga 133.9 kW (182.1 ks) @ 12.500 okr/min (bez prisilnog usisa zraka)
Max. okretni moment 115.5 Nm (11.8 kg-m) @ 10.000 okr/min
Podmazivanje Uljna pumpa
Napajanje gorivom EFI
Spojka Višelamelna u ulju
Sustav paljenja TCI
Sustav pokretanja Električno
Sustav prijenosa 6 brzina
Pogon Lanac
Spremnik za gorivo 18 lit
Spremnik za ulje 3.7 lit

Šasija

Sustav prednjeg ovjesa USD od 43 mm
Sustav stražnjeg ovjesa Njihajuća ruka, "Monoshock"
Prednja kočnica Dupli diskovi od 310 mm
Stražnja kočnica Disk od 220 mm
Prednja guma 120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma 190/55 ZR17M/C (75W)
Okvir Aluminijski Deltabox
Hod ovjesa sprijeda 120 mm
Hod ovjesa straga 120 mm

Dimenzije

Ukupna dužina 2.070 mm
Ukupna širina 715 mm
Ukupna visina 1.130 mm
Visina sjedala 835 mm
Međuosovinski razmak 1.415 mm
Min. udaljenost od tla 135 mm
Ukupna težina 206 kg