YZF-R1
TCS (Traction Control System) sustav sa 6 opcija upotrebe
Kada senzori rotacije registriraju proklizavanje pogonskog kotača, TCS sustav u milisekundama reagira korigirajući otvorenost gasa, količinu smjese goriva za ubrizgavanje i kut paljenja, a sve prema odabranoj opciji putem prekidača na upravljaču. Ovakva pomoć u situacijama na rubu perfomansi je neprocijenjiva, te podiže vaše povjerenje u novu "igračku za odrasle". Iskoristivost perfomansi agregata uz maximalni grip na svim podlogama, glavni zadatak je ovog inovativnog sustava kontrole.
MotoGP - look like
Prošle godine Yamaha je proslavila 50 godina predanog bavljenja moto utrkama, što je jedno od glavnih obilježja filozofije kompanije. Stoga u segmentu supersportskih modela kakav je ovaj novi R1 elementi poput Deltabox okvira, radilice neravnomjerno faziranog redosljeda paljenja, elektronskih sustava kontrole posljednje "high tech" generacije, ova "jurilica" je proizvod tehnologije razvijene i usavršene na trkama svjetskog prvenstva SBK i MotoGP.
Detalji
- Pogonski agregat (MotoGP koncepta), 998 ccm zapremine, redni 4-cilindrični, hlađen tekućinom sa DOHC razvodnim sustavom
- Radilica sa neravnomjernim 270º-180º-90º-180º rasporedom paljenja
- Linearan okretni moment za poboljšanu trakciju
- Novi TCS (Traction Control System) sustav sa 6 opcija rada, razvijen u MotoGP-u
- Novi ECU (Electronic Control Unit) sa poboljšanim mapama rada
- YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake)
- YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)
- D-mode opcije rada sa 3 pozicije
- Aluminijski Deltabox okvir
- Poboljšan balans i čvrstoća
- Redizajnirana aerodinamika prednjeg vjetrobrana
- LED poziciona svjetla sa linearnim osvijetljenjem
- Novi gornji trokut prednje vilice u trkaćem M1-stilu
- Redizajnirani oslonci za noge
- Heksagonalni pokrovi na ispušnim loncima
Cijena * |
|
---|---|
YZF-R1 |
131.900 Kn (sa PDV-om) |
* Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, informativne gotovinske maloprodajne cijene
Agregat |
|
---|---|
Zapremina | 998 ccm |
Sustav hlađenja | Hlađen tekućinom |
Tip agregata | 4 takta, 4 redna cilindra, 16 ventila, DOHC |
Promjer x hod | 78.0 mm x 52.2 mm |
Omjer kompresije | 12.3 : 1 |
Max. snaga | 133.9 kW (182.1 ks) @ 12.500 okr/min (bez prisilnog usisa zraka) |
Max. okretni moment | 115.5 Nm (11.8 kg-m) @ 10.000 okr/min |
Podmazivanje | Uljna pumpa |
Napajanje gorivom | EFI |
Spojka | Višelamelna u ulju |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | 6 brzina |
Pogon | Lanac |
Spremnik za gorivo | 18 lit |
Spremnik za ulje | 3.7 lit |
Šasija |
|
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | USD od 43 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuća ruka, "Monoshock" |
Prednja kočnica | Dupli diskovi od 310 mm |
Stražnja kočnica | Disk od 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17M/C (75W) |
Okvir | Aluminijski Deltabox |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Dimenzije |
|
---|---|
Ukupna dužina | 2.070 mm |
Ukupna širina | 715 mm |
Ukupna visina | 1.130 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.415 mm |
Min. udaljenost od tla | 135 mm |
Ukupna težina | 206 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal