Yamaha MT-09 SP

Opis
Tamna strana Japana nikada ne spava. Iza svakog Yamahina modela MT stoji nadahnuće. A ekskluzivni MT-09 SP najnovije je remek-djelo koje je nastalo iz Tame. Ima ekskluzivne boje nadahnute modelom R1M, kao i vrhunski ovjes i tempomat, vrhunski 3-cilindrični Hyper Naked model spreman je nadahnuti i uzbuditi.
Njegov CP3 agregat zapremnine 890 ccm usklađen je s normom EU5 i stvara još linearniji okretni moment pri nižim okretajima za nevjerojatna ubrzanja – dok mu 6-osni IMU preuzet iz modela R1 i elektronička pomagala za vožnju osjetljiva na naginjanje daju precizni nadzor u mokrim i suhim uvjetima. Uz potpuno prilagodljivu prednju vilicu od 41 mm i stražnji amortizer Öhlins iznimnih svojstava, potpuno novo podvozje oštrije je nego ikad.Uz ekskluzivne boje Icon Performance, MT-09 SP dolazi opremljen posebnim dvostruko prošivenim sjedalom koje vrhunski pristaje – a eloksirana i brušena stražnja vilica, eloksirani crni upravljač i ručice te zatamnjeni prozirni spremnici ulja za kočenje dodaju modelu vrhunski izgled i osjećaj.
Još 2013. Yamaha je promijenila svijet motocikala uvođenjem izvornog modela MT-09. Oštrom usredotočenošću na linearni okretni moment, laganu okretnost i brutalni ogoljeni izgled, motocikl je trenutačna uspješnica. Tijekom narednog desetljeća asortiman modela MT Hyper Naked brzo je rastao – a da bi upotpunili postavu, stvoren je ekskluzivni model SP.
Namjenske SP boje
Namjenske boje modela SP povezuju ga izravno sa završnim lakom Icon Performance modela R1M, dok je na poluge, ručice upravljača, pogonski lančanik, prednju vilicu i još mnogo toga nanesen DLC premaz crne boje. Također, stražnja vilica izrađena je od eloksiranog i brušenog aluminija kako bi se poboljšao izgled i dojam kvalitete te vrhunski izgled i dojam modela.
Sustav tempomata
Najbolja elektronička pomagala vozaču u klasi na modelu SP obuhvaćaju tempomat, što vam omogućuje opuštanje tijekom krstarenja autocestom. Može se postaviti tijekom vožnje od najmanje 50 km/h i u najmanje 4. brzini. Rad tempomata prekida se s pomoću kočnica, spojke ili gasa – a funkcija „Resume” (Nastavi) ponovno postavlja sustav i vraća motocikl na prethodno postavljenu brzinu.
Vrhunski potpuno prilagodljiv ovjes
Potpuno prilagodljiva prednja vilice KYB ima odvojeno amortiziranje pri velikim i malim brzinama koje vam omogućuje odabir podrobnijeg postavljanja – a cijevi promjera 41 mm imaju DLC premaz za odlične značajke klizanja i iznimno kvalitetan izgled. Stražnja strana odlikuje se amortizerom tvrtke Öhlins kako bi MT-09 SP dobio paket ovjesa koji je vodeći u klasi.
Dvostruko prošiveno sjedalo
Suvremeni kontrastni šavovi poboljšavaju kvalitetan izgled i osjećaj motocikla, te vam daju trenutačni osjećaj udobnosti kada sjednete na njega. Oblici dijelova poput spremnika za gorivo i sjedala poboljšani su kroz opetovano Kanno Hyoka (ocjenjivanje performansi motocikla na temelju percepcije vozača i povratnih informacija) kako biste imali osjećaj da ste se stopili sa strojem.
Aluminijska stražnja vilica završno obrađena eloksiranjem i brušenjem
Stražnja vilica izrađena je od eloksiranog i brušenog aluminija kako bi se poboljšao izgled i dojam kvalitete. S pomoću završne Crystal Graphite boje okvira ističe se čista mehanička ljepota kompaktnog aluminijskog kućišta modela MT-09 SP što kod vlasnika stvara intenzivan osjećaj ponosa.

Razvijen iz modela R1, kompaktni novi 6-osni IMU upravlja tehnološki naprednim pomagalima za vožnju modela MT-09, uključujući 3 načina rada sustava kontrole proklizavanja osjetljivog na naginjanje, sustava kontrole proklizavanja nadzorom snage (TCS, Traction Control System), sustava kontrole proklizavanja nadzorom nagiba stražnjeg kotača (SCS, Slide Control System), sustava nadzora podizanja prednjeg kotača (LIF, LIFt Control System) i sustava upravljanja kočenjem (BC, Brake Control). Uz ovu najbolju tehnologiju elektroničkog upravljanja, potpuno novi MT-09 SP pruža vam vrhunsku kontrolu u različitim vremenskim i površinskim uvjetima.
Detalji
- Dostupna je i verzija snage 35 kW A2
- Namjenske SP boje
- Sustav tempomata
- Vrhunski potpuno prilagodljiv ovjes
- Dvostruko prošiveno sjedalo
- Aluminijska stražnja vilica završno obrađena eloksiranjem i brušenjem
- 6-osovinska IMU (Inertial Measurement Unit) uz dodatna pomagala za vožnju osjetljiva na naginjanje
- TFT zaslon u boji od 3,5 inča
- Kompaktno, dvofunkcionalno LED glavno svjetlo
- DQuick Shift System (QSS)
- Lagani i čvrsti kotači „SpinForged”
- Agregat CP3 zapremnine 890 ccm, usklađen je s normom EU5
- Radijalni glavni cilindar prednje kočnice
Cijena
MT-09 SP | 98.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, 4-ventila, 3 - cilindara, DOHC |
---|---|
Zapremina | 890 cc |
Provrt x hod | 78,0 × 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119,0 KS) @ 10.000 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | A2 Version restricted - 35,0 kW (47,5 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted - 70,0 kW (94 PS) @ 6.000 rpm |
Maksimalan okretni moment | 93,0 nm (9,5 kg-m) @ 7.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 5,0 l/100km |
Co2 emisija | 116 g/km |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice |
Predtrag | 108 mm |
Kut prednje vilice | 25º |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 122 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55 ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.090 mm |
---|---|
Ukupna širina | 795 mm |
Ukupna visina | 1.190 mm |
Visina sjedala | 825 mm |
Međuosovinski razmak | 1.430 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 14 lit |
Kapacitet spremnika ulja | 3,5 lit |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 190 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal