Yamaha MT-10 2022

Opis
Konstruiran za stvaranje još boljeg osjećaja okretnog momenta za najuzbudljivije iskustvo, novi MT-10 najnapredniji je motocikl linije Hyper Naked koji je Yamaha ikada proizvela. Proizveden s pomoću najsuvremenije tehnologije agregata i podvozja primijenjene na modelu R1, najnoviji MT-10 daje više snage, okretnosti i osjećaja. Kralj MT serije zahtjeva potpuno poštovanje, a prva stvar koja će privući vašu pozornost kompaktni je novi sklop glavnog svjetla i stilski izmijenjen spremnik goriva koji naglašavaju izvanrednu mehaničku ljepotu modela MT-10. No, u trenutku kada čujete duboko brujanje koje izlazi iz usisa zraka agregata CP4 od 998 ccm, znat ćete kako je ovaj motocikl onaj pravi za vas.Skriven duboko u laganom Deltabox podvozju, najsofisticiraniji je paket elektroničkih pomagala za vozača, osmišljen kako bi vam pružio najviši stupanj nadzora. Uz prilagodljive tehnološki napredne sustave koji kontroliraju trakciju, proklizavanje, podizanje prednjeg kotača, kočenje motorom i kočenje, možete učiniti da se vaš MT-10 ponaša upravo onako kako želite.
Kada je Yamaha prije desetak godina predstavila prvi model MT iz asortimana Hyper Naked, svijet motocikla zauvijek se promijenio. Uz jasnu usredotočenost na okretni moment, okretnost i osjećaj, asortiman modela MT vozačima je pružio mogućnost da dožive sirove emocije i uzbuđenje na zahtjev koji svaki Hyper Naked model čine posebnim.
TFT mjerač od 4,2 " s odabirom načina vožnje
Novi TFT zaslon u boji, od 4,2 inča, daje jasan pregled svih informacija koje su vam potrebne za vožnju. Prekidač izbornika (Menu switch) na desnoj ručici upravljača omogućuje vam brzo kretanje između različitih zaslona – a prekidač za način rada / odabir (Mode/Select) na lijevoj ručici upravljača pojedinačno mijenja postavke na elektroničkim sustavima pomoći vozaču – ili možete promijeniti sve postavke odjednom s pomoću YRC-a s 4 načina rada.
Radijalni glavni cilindar marke Brembo
S pomoću sustava izvedenog iz modela R1 koji ima dvostruke plutajuće diskove promjera 320 mm i radijalno postavljene čeljusti s 4 klipa, MT-10 opremljen je najsofisticiranijim kočnim paketom ugrađenim u sve Yamahe iz redovitog proizvodnog programa. Novi model koristi radijalni glavni cilindar prednje kočnice marke Brembo za još precizniji osjećaj i nadzor, pružajući vam vrhunsku učinkovitost zaustavljanja.
Tempomat
Unatoč zapanjujućim performansama modela MT-10 postojat će trenutci kada se želite opustiti i uživati u krajoliku. Kada putujete brzinom iznad 50 km/h, lako možete uključiti tempomat i jednostavno uživati u vožnji. To je i odličan način za vožnju u skladu s ograničenjima brzine.
Limitator brzine
Bez obzira vozite li se po nepovoljnim vremenskim uvjetima ili na zahtjevnoj i zavojitoj cesti, ponekad je dobro postaviti ograničenje najveće brzine. MT-10 ima tehnologiju koja vam putem Yamahina promjenjivog ograničavača brzine (YVSL, engl. Yamaha Variable Speed Limiter) može pomoći. Jednostavno odaberite željenu vršnu brzinu, postavite je putem prekidača za Način/Odabir (engl. Mode/Select) i opustite se.
Agregat CP4 zapremnine 998 ccm koji udovoljava standardu EU5
Ništa se ne može mjeriti s uzbuđenjem koje pruža snažniji agregat CP4 modela MT-10, zapremnine 998 ccm, koji udovoljava standardu EU5. Dizajn tehnologije neravnomjernog rasporeda paljenja daje mu jedinstveni neravnomjerni redoslijed paljenja koji isporučuje senzacionalni okretni moment za izvanredno ubrzanje – a najnoviji motocikl ima fino ugođeni sustav usisa s većim usisnim kanalima i rešetkama za pojačavanje akustike postavljenima na spremniku goriva, koje proizvode duboku tutnjavu za doživljaj pri kojem vam zakretanjem gasa kralješnicom prolaze trnci.
Najnoviji dizajn razvoja modela MT
Zadržavajući sirovi i zastrašujući karakter svakog Yamahina Hyper Naked modela i uklanjanjem svih nepotrebnih dijelova oklopa, najnoviji MT-10 dobiva potpuno novi izgled usredotočen na mehaničku ljepotu motocikla. Kompaktni novi sklop LED dvostrukog glavnog svjetla i veliki usisni kanali projiciraju snažnu i dominantnu prisutnost – a minimalna masa naglašava brutalno dobar izgled i mehanički prikaz motocikla.
Detalji
- TFT mjerač od 4,2 " s odabirom načina vožnje
- Radijalni glavni cilindar marke Brembo
- Tempomat
- Ograničavač brzine
- Agregat CP4 zapremnine 998 ccm koji udovoljava standardu EU5
- Najnoviji dizajn razvoja modela MT uključuje potpunu LED rasvjetu
- Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
- Ispušni sustav od titana
- Sustav brzog mijenjanja (QSS, engl. Quick Shift System) u više i niže brzine
- IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača
- Guma Bridgestone S22
- Zračni ventili na kotačima postavljeni pod 90°
Cijena
Yamaha MT-10 2022 | 128.900 kn ili 17.107,97 € (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | EURO5, 4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC |
---|---|
Zapremina | 998 cc |
Provrt x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 12,0 : 1 |
Maksimalna snaga | 122,0 kW (165,9 PS) pri 11500 o/min |
Maksimalan okretni moment | 112,0 M (11,4 kg-m) pri 9000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 6,83 l / 100 km |
CO2 emisija | 159 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag | 102 mm |
Sustav ovjesa straga | (link ovjes), Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica Ø 320mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica Ø 220mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 190/55ZR17M/C (75W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.100 mm |
---|---|
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1.165 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje | 4,9 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 212 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal