Yamaha MT-10 SP 2022
Opis
MT-10 SP sljedeći je korak u razvoju i spreman je uvesti vas u vrhunsko iskustvo vožnje. Obnovljen agregat CP4 udovoljava normi EU5 i najsnažniji je u liniji Hyper Naked. Radikalno novi poluaktivni elektronički ovjes i tehnološki napredna pomagala za vozača predstavljaju početak uzbudljivog novog razdoblja potpunog izostanka mehaničke povezanosti ručice i leptira gasa.
Ovaj brutalan i prepoznatljiv ogoljeni sportski motocikl, prvi je motocikl na svijetu opremljen potpuno novim elektronički kontroliranim ovjesom sa 6 načina rada marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. U poluaktivnom načinu rada sila prigušivanja automatski se prilagođuje uvjetima vožnje, dajući najveći stupanj preciznosti podvozja pri kočenju, ubrzanju i skretanju.Kako biste u potpunosti iskoristili povećanu snagu i okretni moment agregata zapremnine 998 ccm, postoji 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja kontrolira vuču, proklizavanje, podizanje prednjeg kotača, kočenje motorom i snagu kočenja. Ekskluzivna oprema modela MT-10 SP obuhvaća trodijelni donji pokrov i opletene kočne cijevi – a uz dinamičnu boju Icon Performance i vrhunsku završnu obradu, ovaj MT-10 SP ima sve.
Nakon što je prije gotovo deset godina prvi put predstavljen model MT, na ulicu je donio potpuno nove emocije u vožnji. Budući da je na svakom modelu MT jasna usredotočenost na okretni moment, agilnost i osjećaj. Uz sirovi i beskompromisni stil, vrhunsku završnu obradu i najnevjerojatniju tehnologiju, MT-10 SP sljedeći je korak u razvoju i podiže iskustvo vožnje modela iz asortimana Hyper Naked na posve novu razinu.
Druga generacija elektroničkog ovjesa marke Öhlins
MT-10 SP sljedeći je korak u razvoju i prvi je motocikl na svijetu opremljen radikalnim novim elektronički kontroliranim ovjesom marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. Pružajući mnogo širi raspon preciznije kontroliranih postavki, ovaj inovativni sustav pruža odabir između tri poluaktivna i tri ručna načina rada koji pružaju veći stupanj kontrole za najuzbudljivije iskustvo vožnje iznimnih performansi.
Trodijelni pokrov donjeg dijela
Još jedna od ekskluzivnih značajki novog modela MT-10 SP lagani je trodijelni pokrov donjeg dijela koji daje motociklu otmjeniji i agresivniji sportski izgled te usmjerava zrak prema hladnjaku ulja za dosljedne radne temperature.
Opletene cijevi kočnice
Motocikli iznimnih performansi trebaju kočnice iznimnih performansi, a radijalno postavljene prednje čeljusti i stražnja čeljust imaju opletene kočne cijevi koje zadržavaju osjećaj i učinkovitost pod najekstremnijim tlakovima.
Posebna boja Icon Performance
Jedinstvene speci kacije modela MT-10 SP vodeće su u klasi i naglašene ekskluzivnom bojom Icon Performance nadahnutom dizajnom na trkaćem motociklu R1M.
Radijalni glavni cilindar marke Brembo
S pomoću sustava izvedenog iz modela R1 koji ima dvostruke plutajuće diskove promjera 320 mm i radijalno postavljene čeljusti s 4 klipa, MT-10 SP opremljen je najsofisticiranijim kočnim paketom ugrađenim u sve Yamahe iz redovitog proizvodnog programa. Novi model koristi novi radijalni glavni cilindar prednje kočnice marke Brembo za još precizniji osjećaj i kontrolu, pružajući vam vrhunsku učinkovitost zaustavljanja.
Ništa se ne može mjeriti s uzbuđenjem koje pruža snažniji agregat CP4 modela MT-10 SP, zapremnine 998 ccm, koji udovoljava standardu EU5. Dizajn tehnologije neravnomjernog rasporeda paljenja daje mu jedinstveni neravnomjerni redoslijed paljenja koji isporučuje senzacionalni okretni moment za izvanredno ubrzanje – a najnoviji motocikl ima no ugođeni sustav usisa s većim usisnim kanalima i rešetkama za pojačavanje akustike postavljenima na spremniku goriva, koje proizvode duboku tutnjavu za doživljaj pri kojem vam zakretanjem gasa kralješnicom prolaze trnci.
Detalji
- Druga generacija elektroničkog ovjesa marke Öhlins
- Trodijelni pokrov donjeg dijela
- Opletene cijevi kočnice
- Posebna boja Icon Performance
- Radijalni glavni cilindar marke Brembo
- Agregat CP4 zapremnine 998 ccm koji udovoljava standardu EU5
- Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
- Ispušni sustav od titana
- Sustav brzog mijenjanja (QSS, engl. Quick Shift System) u više i niže brzine
- IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača
- TFT mjerač od 4,2 " s odabirom Načina vožnje
- Tempomat i limitator brzine
Cijena
MT-10 SP 2022 | 149.900 kn ili 19.895,15 € (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | EURO5, 4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC |
---|---|
Zapremina | 998 cc |
Provrt x hod | 79,0 mm × 50,9 mm |
Omjer kompresije | 12,0 : 1 |
Maksimalna snaga | 122,0 kW (165,9 PS) pri 11500 o/min |
Maksimalan okretni moment | 112,0 M (11,4 kg-m) pri 9000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 6,83 l / 100 km |
Co2 emisija | 159 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Sustav ovjesa straga | (link ovjes), Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica Ø 320mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica Ø 220mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 190/55ZR17M/C (75W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.100 mm |
---|---|
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1.165 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 lit |
Kapacitet spremnika ulja | 4,9 lit |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 214 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal