Yamaha NIKEN
Opis
Radikalni NIKEN dio je vaše budućnosti. Spreman je otvoriti potpuno drugačiju dimenziju kontrole u vožnji. Ovaj radikalni svestrani motocikl s 3 kotača, opremljen jedinstvenom tehnologijom nagibnih višestrukih kotača (LMW), ima neusporediv izgled, performanse i odziv u vožnji. Zavojite ceste njegovo su prirodno okruženje. Budući da dvostruki nagibni prednji kotači pojačavaju odziv prianjanja, model NIKEN može savladavati zavoje s punim samopouzdanjem.Odvažan i futuristički dizajn oklopa čini model NIKEN dominantnom pojavom. Trocilindrični motor obujma 847 ccm s visokim okretnim momentom i lagana hibridna šasija osiguravaju uzbudljive sportske performanse i udobnost tijekom dalekih putovanja. Pojačajte revoluciju.
Ključ iznimnih sportskih i putnih performansi modela NIKEN njegov je naprednom tehnologijom izrađen prednji kraj,. Ovaj jedinstveni dizajn s dva nagibna prednja kotača ima veliku dodirnu površinu s cestom, čime pruža brojne prednosti.
Tehnologija nagibnih višestrukih kotača (LMW)
Napredan dizajn s nagibnim višestrukim kotačima (LMW) modela NIKEN donosi uzbudljiv i siguran novi osjećaj u zavojima. Yamahin jedinstveni dizajn tipa Ackerman sa četverostranim paralelnim krakovima i slobodno ovješenim teleskopskim ovjesom pruža dodatnu stabilnost i prijanjanje u zavojima i pri različitim uvjetima na terenu.
Upečatljiv i futuristički dizajn
S dva nagibna prednja kotača, vilicama upside-down s dvije cijevi i širokom pojavom NIKEN izgleda dojmljivo i radikalno, što je odraz njegovih revolucionarnih novih voznih karakteristika. U mišićav atletski dizajn oklopa ugrađen je futuristički štitnik dvostrukih farova i integrirani spremnik za gorivo koji oblikuje odvažan i jedinstven profil.
Hibridni okvir
Za postizanje prirodnog osjećaja upravljanja s pokretljivošću sportskog motocikla i samopouzdanim performansama u zavoju razvijen je poseban hibridni okvir. Upravljačka glava od lijevanog čelika spojena je na zaokretni dio njihajuće ruke od lijevanog aluminija pomoću čelične cijevi kako bi se potrebne razine čvrstoće, krutosti i savitljivosti ostvarile točno tamo gdje su potrebne.
Trocilindrični motor CP3 obujma 847 ccm
Okretnim momentom bogati 3-cilindrični agregat od 847 ccm za model NIKEN razvijen je iz iznimno uspješnog dizajna Yamahinih modela MT-09 i Tracer 900. Posebnim postavkama za ubrizgavanje goriva postižu se snažne performanse u zavojitim i izazovnim situacijama u vožnji - a novi oblik radilice osigurava izvrsne karakteristike u vožnji i glatka kretanja.
Sportski pokrov s dvostrukim LED farovima
Na širokom, prema dolje savijenom prednjem pokrovu dvostruki su LED farovi koji naglašavaju sportski i samopouzdan karakter modela NIKEN, a dvostruka pozicijska svjetla dodatno ističu snažan i prizemljen izgled dvostrukih prednjih kotača. u retrovizore preuzete s modela YZF-R1 integrirani su LED pokazivači smjera koji pojačavaju odvažan futuristički izgled.
Duboki kut bočnog nagiba od 45 stupnjeva
Na sofisticiranom prednjem dijelu stroja dvostruki su kotači od 15" s posebno razvijenim gumama 120/70R15 koje pružaju visoke razine prijanjanja za više samopouzdanja pri kočenju i skretanju. Širina traga od 410 mm na sofisticiranom prednjem dijelu s tehnologijom LMW dopušta duboki kut bočnog nagiba do 45 stupnjeva, što donosi posve novi doživljaj pri savladavanju zavoja.
Napredna elektronička kontrolna tehnologija
Najrevolucionarniji futuristički motocikl u svijetu opremljen je najnovijom elektroničkom kontrolnom tehnologijom - sustavima D-MOD s tri položaja i YCC-T, tempomatom i sustavom kontrole proklizavanja s dvije razine djelovanja i prekidačem za isključenje. Za besprijekorne performanse NIKEN je opremljen pomoćnom i kliznom spojkom (A&S) te sustavom QSS.
Kompaktna instrumentna ploča s LCD zaslonom
Kao vozač modela NIKEN uživati će te u jedinstvenom pogledu prema naprijed. Širina prednjeg pokrova pojačava ukupni osjećaj sigurnosti i stabilnosti, a futuristički izgled upotpunjavaju kompaktni instrumenti s bijelim LCD zaslonom na crnoj pozadini za dobru vidljivost tijekom dana.
Prednje upside down vilice s dvije cijevi
Na profinjeni prednji dio modela NIKEN postavljeni su nagibni kotači od 15" koji pružaju dodatnu stabilnost i prijanjanje. Prednje vilice upside-down s dvije cijevi osiguravaju sigurnu i udobnu vožnju te ističu futuristički dizajn.
Potpuno podesiv stražnji ovjes
Na stražnjem ovjesu modela NIKEN potpuno možete podesiti predopterećenje, tlačnu i povratnu amortizaciju, što omogućuje postavljanje za različite uvjete. Praktično postavljanje predopterećenja ne zahtjeva uporabu alata.
Dvostruke prednje disk kočnice od 298 mm
Visoke radne karakteristike dvostrukih prednjih disk kočnica od 298 mm povećana kontaktna površina s tlom dvostrukih prednjih kotača omogućavaju brzo i učinkovito zaustavljanje modela NIKEN. Uz stražnju disk kočnicu od 282 mm, ovi diskovi velikog promjera zaustavljaju tri kotača i pružaju visoku razinu kontrole.
Aluminijski spremnik za gorivo
Predivno oblikovani aluminijski spremnik za gorivo modela NIKEN izrađen je naprednom tehnologijom proizvodnje kojom je konstruiran i YZF-R1. Ovaj lagani spremnik za gorivo od 18 litara, uglađenog i tečnog dizajna koji se besprijekorno povezuje sa širokim pokrovom, ima udubljene površine koje služe kao prostor za oslanjanje koljena te dopuštaju slobodno kretanje.
Detalji
- Napredna tehnologija s više nagibnih kotača
- Najinovativniji dizajn u klasi sportskih touring motocikala
- Hibridni okvir od aluminija i čelika
- 3-cilindrični, tekućinom hlađeni agregat DOHC CP3 od 847 ccm
- Duboki kut nagiba, maksimalno 45 stupnjeva
- Nenadmašno iskustvo savladavanja zavoja
- Raspodjela težine s vozačem je približno 50:50
- Sport tourer iznimnih svojstava za sva godišnja doba
- Odziv prianjanja na prednjoj strani, sigurnost i kočenje
- Upravljanje tipa Ackerman, dvostruke prednje upside-down vilice
- Potpuno podesiv stražnji ovjes
- Sustavi TCS, QSS, pomoćna i klizna spojka (A&S), D-MOD, tempomat
Cijena
NIKEN | 103.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 3 - cilindara, 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 847 cm³ |
Provrt x hod | 78.0 mm x 59.1 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 84.6kW (115.0KS) @ 10,000 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 87.5Nm (8.9kgf+m) @ 8,500 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Dvostruke upside-down vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 110 mm |
Kut prednje vilice | 20º |
Predtrag | 74 mm |
Sustav ovjesa straga | (Link sustav ovjesa) |
Hod ovjesa straga | 125 mm |
Prednja kočnica | Hidrauličke kočnice-dupli disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 282 mm |
Prednja guma | 120/70 R 15 |
Stražnja guma | 190/55 R 17 |
Napomena | Dual front tyres |
Track | 410 mm |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2,150 mm |
---|---|
Ukupna širina | 885 mm |
Ukupna visina | 1,250 mm |
Visina sjedala | 820 mm |
Međuosovinski razmak | 1,510 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 150 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 18 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,4 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 263 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal