Yamaha XSR 125 '25

Opis
Ne morate biti motociklist kako biste vozili model XSR125. Jer ova je lagana kategorija odličnog izgleda posebno razvijena za svakoga tko možda preispituje način na koji funkcionira u životu. No, ako – poput mnogih ljudi – tražite druge načine za kretanje okolicom, ova pristupačna Yamaha nudi vam sve što trebate.
Uz udoban položaj u vožnji, uglađeni ovjes i okretno upravljanje, vožnja modela XSR125 predstavlja užitak. Ugrađeni agregat snage 11 kW, 125 ccm, potpuno je usklađen s normom EU5+ za uporabu u mnogim zabranjenim gradskim središtima*, a sadrži Yamahinu naprednu VVA tehnologiju za smanjene štetnih emisija i veću ekonomičnost. Njegov čisti obnovljeni starinski dizajn daje bezvremenski izgled i prikrivenu privlačnost.
Kao i svaka Yamaha, XSR125 vrhunske je speci kacije za prvoklasno iskustvo vožnje – a pouzdanost i kvaliteta izrade su bez premca. Dakle, ako ste vozač automobila s dozvolom B kategorije* – ili vozač s dozvolom Akategorije – vrijeme je da se pridružite obitelji Faster Sons i uz suvremeni, pristupačni i zabavni novi model XSR125 otkrijete novi osjećaj slobode.
Najbolji agregat od 125 ccm EU5 u klasi
Pružajući punih 11 kW – maksimalnu snagu dozvoljenu za kategoriju A1 – najbolji agregat u klasi jednak je onima u dizajnu modela MT-125 i YZF-R125, a sadrži Yamahin so sticirani sustav promjenjivog razvoda ventila koji osigurava optimalnu snagu i okretni moment za snažnu učinkovitost i živahno ubrzanje. Potpuno usklađen s normom EURO5 osigurava minimalne količine štetnih emisija.
Čistokrvni i bezvremenski stil modela XSR
Uz snažnu vodoravnu liniju, čisti i bezvremenski stil modela XSR125 po uzoru na asortiman Faster Sons pod utjecajem je Yamahinih jačih modela XSR700 i XSR900 Sport Heritage. Značajke starinskog dizajna poput zaobljenog spremnika za gorivo, dugačkog ravnog sjedala i okruglih svjetala spojene su s najnovijom tehnologijom agregata i podvozja, čime XSR125 odaje počast prošlosti gledajući naprijed u budućnost.
Prednja vilica USD od 37 mm
Završna obrada čisto crne boje usklađena s bojom okvira i kotača, kako bi se naglasio lijepi retro stil te prednje vilice USD od 37 mm osiguravaju vam uglađenu i pouzdanu vožnju. Uz okvir Deltabox, 17-inčne kotače, 1330 mm međuosovinskog razmaka i 815 mm visine sjedala, ova speci kacija čini prilagodljivo podvozje modela XSR125 idealno pogodnim za vozače svih veličina.
Elegantne gume kvadratnog uzorka
Lagani aluminijski naplatci modela XSR125, s 10 krakova, imaju gume kvadratnog uzorka koje sjajno izgledaju i omogućuju maksimalno prianjanje. Kombinacija stražnje gume 140/70-17 i prednje gume 110/70-17 daje pouzdan i predvidiv osjećaj upravljanja, što ovaj okretni i lagani stroj čini jednim od najboljih načina za istraživanje grada.
Tehnološki napredno glavno prednje i stražnje LED svjetlo
Okrugla prednja i stražnja svjetla klasičnog stila savršeni su primjeri koji pokazuje kako se na modelu XSR125 kombinirala ljepota starine s najnovijom tehnologijom. Uz znatno manje napajanje od uobičajenih svjetala daje puno svjetliji snop svjetla, glavno prednje LED svjetlo pretvara noć u dan – dok kompaktno stražnje LED svjetlo stražnjem kraju motocikla daje čist i harmoničan izgled.
Snažan i lagan okvir Deltabox
Ono po čemu se modeli Yamahe od 125 ccm razlikuju od ostalih motocikala u klasi jest okvir Deltabox. Uz dvostruke grede postavljene u ravnu liniju od glave upravljača do osovine stražnje vilice radi optimalne čvrstoće, ovaj napredni dizajn omogućuje precizno i predvidivo rukovanje te jednostavno upravljanje za maksimalno pouzdanu vožnju.
Detalji
- Najbolji agregat od 125 ccm EU5 u klasi
- Čistokrvni i bezvremenski stil modela XSR
- Prednja vilica USD od 37 mm
- Elegantne gume kvadratnog uzorka
- Tehnološki napredno glavno prednje i stražnje LED svjetlo
- Snažan i lagan okvir Deltabox
- Vrhunske pojedinosti
- Okrugli LCD mjerni instrument
Cijena
Yamaha XSR-125 '25 | 5.299 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, SOHC, Jednocilindričan, 4-takta |
---|---|
Zapremina | 124 ccm |
Provrt x hod | 52,0 mm x 58,6 mm |
Omjer kompresije | 11,2 : 1 |
Maksimalna snaga | 11,0 kW pri 10.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 11,5 Nm pri 8.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 2,1 l / 100 km |
CO2 emisija | 47 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska preokrenuta vilica promjera Ø 37 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 26º |
Predtrag | 95 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 110 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 267 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 110/70-17 |
Stražnja guma | 140/70-17 |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 1.960 mm |
---|---|
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1.065 mm |
Visina sjedala | 815 mm |
Međuosovinski razmak | 1.330 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 160 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 10 L |
lKapacitet spremnika za ulje | 1,05 L |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 140 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal