Yamaha XSR 700
Opis
XSR700 je kultni motocikl koji je na cesti zaslužio poštovanje. Svestrani karakter u samom je srcu stroja. XSR700 motocikl je koji se vozi kuda god poželite. Od opuštenog krstarenja do vožnje zavojima, ovaj motocikl sposoban je za sve.
Pristupačan motocikl na kojem uživaju kako novi tako i iskusni vozači. Dvodijelni okvir, konstrukcija spremnika goriva i dizajn sjedala još su uvijek ključne značajke modela XSR700, što jamči jednostavnu prilagodbu po kojoj je motocikl poznat.Karakter modela XSR700 definiran je sjajnim spojem laganog i okretnog okvira sa razigranim CP2 agregatom velikog broja okretaja. Iznimno okretnim motociklom lako je upravljati u bilo kojem okruženju, od zavoja i krivudavih cesta do prometnog gradskog prometa, što će vas svakako oduševiti.
XSR700 ima svoje bezvremenske aspekte dizajna, poput oklopa pod utjecajem starijih modela, stepenastog sjedala te klasično oblikovanog glavnog i stražnjeg svjetla. Poštujući stare modele motocikala, istodobno prihvaćajući suvremeno, upotrebljavajući sve moderne tehnologije poput ABS-a, LED svjetala, do sada najučinkovitijeg CP2 agregata i suvremenog invertnog LCD mjernog instrumenta.
Nova LED svjetla asortimana XSR
XSR700 ima okruglo LED prednje svjetlo nadahnuto nasljeđem s podijeljenim projiciranjem i polu-kružnim pozicijskim svjetlom. Stražnje LED svjetlo klasičnog je okruglog oblika, a kompaktni LED pokazivači smjera bolje su oblikovani i pružaju izvanrednu vidljivost.
Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla
Također, klasično oblikovani invertni LCD mjerni instrument ima suvremene značajke i postavljen je u prednji položaj radi bolje jasnoće i vidljivosti. Linije i položaj dizajnirani su tako da pristaju potpuno novom glavnom svjetlu, dajući motociklu elegantniji izgled „prćastog nosa” na prednjem kraju.
Razvijene pojedinosti dizajna
Kao dodatak upravljaču i polugama potpuno crne boje, prekidači su tehnički nadograđeni, što ih čini lakšim za uporabu. Vozaču omogućuje daljinski pristup invertnom LCD zaslonu. Hladnjak je također dobio novi bočni poklopac, a premješteno glavno svjetlo ima nove integrirane nosače kako bi se omogućio čistiji izgled.
Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
S povećanjem zrelosti modela XSR700 došlo je do nekoliko poboljšanja kako u performansama tako i u sigurnosti. Kao i modeli s istim CP2 agregatom, XSR700 ima karakterni agregat zapremnine 689 ccm usklađen s normom EU5. Dodatno poboljšava vožnju na modelu XSR700 – no zadržava svaki inč zabave uz višenamjenske performanse agregata.
Lagan i tanak cjevasti okvir
Za jednostavno upravljanje i preciznu okretnost, XSR700 ima tanak, lagani čelični okvir koji se lako može prilagoditi zahvaljujući dvodijelnom podokviru. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kompaktnim međuosovinskim razmakom i jednostavnim sustavom ovjesa pruža odzivnu i privlačnu vožnju.
Izrađen za optimalno uživanje u vožnji
Ovaj prvi stroj izrađen po filozofiji Faster Sons bez narušavanja upravljanja osigurava originalni retroizgled s daškom staromodnog stila. Dimenzije okvira i raspodjela težine pažljivo su osmišljeni kako bi pojačali osjećaj uzbuđenja koje donosi ubrzanje te kako bi se vozač osjetio povezan s motociklom.
Detalji
- LED svjetla asortimana XSR
- Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla
- Razvijene pojedinosti dizajna
- Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
- Lagan i tanak cjevasti okvir
- Izrađen za optimalno uživanje u vožnji
- Iskustvo vožnje koje nadahnjuje samopouzdanje
- Boje i grafike nadahnute Yamahinom prošlošću
- Izvanredna ekonomičnost goriva
Cijena
Yamaha XSR 700 (i u opciji sa 35 kW) | 68.700 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 2 - cilindara, hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 689 cm³ |
Promjer x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 55,0 kW (74,8KS) @ 9.000 okr/min |
Verzija sa smanjenom snagom | 35,0 kW |
Maksimalan okretni moment | 68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6.500 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 4,3 l/100km |
CO2 emisija | 100 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 24º 50 |
Predtrag kotača | 90 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa) |
Hod ovjesa straga | 130 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless) |
Stražnja guma | 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Napomena | EU4 compliant |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.075 mm |
---|---|
Ukupna širina | 820 mm |
Ukupna visina | 1.130 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 14 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 2,7 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 186 kg ABS |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal