Yamaha XSR 700 Legacy '24

Opis
XSR700 ima svoje bezvremenske aspekte dizajna, poput oklopa pod utjecajem starijih modela, stepenastog sjedala te klasično oblikovanog glavnog i stražnjeg svjetla. Poštujući stare modele motocikala, istodobno prihvaćajući suvremeno, upotrebljavajući sve moderne tehnologije poput ABS-a, LED svjetala, do sada najučinkovitijeg CP2 agregata i suvremenog invertnog LCD mjernog instrumenta.
Kao i modeli s istim CP2 agregatom, XSR700 ima karakterni agregat zapremnine 690 ccm usklađen s normom EU5. Dodatno poboljšava vožnju na modelu XSR700 – no zadržava svaki inč zabave uz višenamjenske performanse agregata.
Boja modela XSR700 odaje počast prošlosti, na sheme boja utjecali su prepoznatljivi motocikli iz bogate Yamahine povijesti. Čuveni dvotaktni RD350LC iz ranih osamdesetih nadahnjuje suvremeno izvođenje shema boja, što rezultira svježom Historic White i elegantnijom Historic Black kombinacijom boja.
Nova LED svjetla asortimana XSR
XSR700 ima okruglo LED prednje svjetlo nadahnuto nasljeđem s podijeljenim projiciranjem i polu-kružnim pozicijskim svjetlom. Stražnje LED svjetlo klasičnog je okruglog oblika, a kompaktni LED pokazivači smjera bolje su oblikovani i pružaju izvanrednu vidljivost.
Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla
Također, klasično oblikovani invertni LCD mjerni instrument ima suvremene značajke i postavljen je u prednji položaj radi bolje jasnoće i vidljivosti. Linije i položaj dizajnirani su tako da pristaju potpuno novom glavnom svjetlu, dajući motociklu elegantniji izgled „prćastog nosa” na prednjem kraju.
Razvijene pojedinosti dizajna
Kao dodatak upravljaču i polugama potpuno crne boje, prekidači su tehnički nadograđeni, što ih čini lakšim za uporabu. Vozaču omogućuje daljinski pristup invertnom LCD zaslonu. Hladnjak je također dobio novi bočni poklopac, a premješteno glavno svjetlo ima nove integrirane nosače kako bi se omogućio čistiji izgled.
Agregat CP2 zapremnine 690 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
S povećanjem zrelosti modela XSR700 došlo je do nekoliko poboljšanja kako u performansama tako i u sigurnosti. Kao i modeli s istim CP2 agregatom, XSR700 ima karakterni agregat zapremnine 690 ccm usklađen s normom EU5. Dodatno poboljšava vožnju na modelu XSR700 – no zadržava svaki inč zabave uz višenamjenske performanse agregata.
Lagan i tanak cjevasti okvir
Za jednostavno upravljanje i preciznu okretnost, XSR700 ima tanak, lagani čelični okvir koji se lako može prilagoditi zahvaljujući dvodijelnom podokviru. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kompaktnim međuosovinskim razmakom i jednostavnim sustavom ovjesa pruža odzivnu i privlačnu vožnju.
Izrađen za optimalno uživanje u vožnji
Ovaj prvi stroj izrađen po lozo ji Faster Sons bez narušavanja upravljanja osigurava originalni retroizgled s daškom staromodnog stila. Dimenzije okvira i raspodjela težine pažljivo su osmišljeni kako bi pojačali osjećaj uzbuđenja koje donosi ubrzanje te kako bi se vozač osjetio povezan s motociklom.
Detalji
- Dostupna je i verzija snage 35 kW A2
- LED svjetla asortimana XSR
- Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla
- Razvijene pojedinosti dizajna
- Agregat CP2 zapremnine 690 ccm velikog broja okretaja koji je sklađen s normom EU5
- Lagan i tanak cjevasti okvir
- Izrađen za optimalno uživanje u vožnji
- Iskustvo vožnje koje nadahnjuje samopouzdanje
- Boje i grafike nadahnute Yamahinom prošlošću
- Izvanredna ekonomičnost goriva
Cijena
Yamaha XSR 700 Legacy '24 | 9.249 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | CP2, Dva cilindra, 4-ventila, 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC |
---|---|
Zapremina | 689 ccm |
Promjer x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) / 8.750 o/min |
Maksimalan okretni moment | 67,0 N-m (6,8 kgf-m) / 6.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | Electronic ignition (TCI) |
Sustav pokretanja | Electronic ignition (TCI) |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 4,3 l/100 km |
CO2 emisija | 100 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 24°30′ |
Predtrag kotača | 90 mm |
Sustav ovjesa straga | Link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 130 mm |
Prednja kočnica | 298 mm |
Stražnja kočnica | 245 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR 17M/C (58W) bez zračnice |
Stražnja guma | 180/55 ZR 17M/C (73W) bez zračnice |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.075 mm |
---|---|
Ukupna širina | 820 mm |
Ukupna visina | 1.130 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 14 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 3 l |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 188 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal