Yamaha XSR 700 XTribute
Opis
KOsim jasnih referenci dizajna modela XSR700 XTribute preuzetih s modela XT500, oba motocikla dijele niz bitnih karakteristika zbog kojih ćete ih lako zavoljeti. Oba modela, XT500 i XTribute, relativno su jednostavnog dizajna, iskoristive snage i svestrani. Samo čista i iskrena zabava popraćena Yamahinom iznimnom kvalitetom.
Ovaj poseban spoj bezvremenskog dobrog izgleda i suvremene tehnologije savršeno ilustrira pravi duh filozofije Faster Sons. Uz jedinstvene specifikacije, XSR700 XTribute pruža čitavoj novoj generaciji vozača prigodu da slave prošlost, dok istodobno profitira od moderne tehnologije i izvanrednog iskustva vožnje.Posebne značajke modela XSR700 XTribute obuhvaćaju ravno sjedalo i glomazne oslonce za noge u stilu modela XT, kao i ručice upravljača i zaštitne navlake za vilice za terensku vožnju, koje nadopunjuju bezvremenski Scrambler stil. Zahvaljujući dvocilindričnom rednom motoru obujma 689 ccm i laganom okviru, XSR700 XTribute ima snagu i tehnologiju koje će vas impresionirati.
Tijekom godina Yamaha je stvorila mnoge prepoznatljive modele koji su prošli test vremena. Nijedan više od modela XT500. Jednostavan, snažan i svestran, postao je najomiljeniji motocikl u Europi. Implikacije dizajna modela XT500, zajedno s uzbudljivim uživanjem, temelji su modela XTribute.
Nova LED svjetla asortimana XSR
XSR700 XTribute ima okruglo LED glavno svjetlo nadahnuto nasljeđem s podijeljenim projiciranjem i polu-kružnim pozicijskim svjetlom. Stražnje LED svjetlo klasičnog je okruglog oblika, a kompaktni LED pokazivači smjera bolje su oblikovani i pružaju izvanrednu vidljivost.
Izmijenjen raspored kokpita s invertnim LCD mjeračem
Također, klasično oblikovani invertni LCD mjerni instrument ima suvremene značajke i postavljen je u prednji položaj radi bolje jasnoće i vidljivosti. Linije i položaj dizajnirani su tako da pristaju potpuno novom glavnom svjetlu i njegovim nosačima, dajući motociklu elegantniji izgled „prćastog nosa” na prednjem kraju.
Retroboje i grafički prikazi nadahnuti modelom XT iz „1981”
Jedna od najprepoznatljivijih značajki modela XT500, kojoj se pripisuje više od desetljeća njegove uspješnosti, bila je odvažan, ali nepogrešiv stil. Ovo djeluje kao nadahnuće za model XTribute, jer su aluminijski poklopci spremnika goriva oslikani sličnim grafikama. Blatobrani bijele boje i slavni naplatci zlatne boje upotpunjuju poviješću nadahnuti dizajn.
Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
S povećanjem zrelosti modela XSR700 XTribute došlo je do nekoliko poboljšanja kako u performansama tako i u sigurnosti. Kao i modeli s istim CP2 agregatom, XSR700 ima karakterni agregat zapremnine 689 ccm usklađen s normom EU5. Dodatno poboljšava vožnju na modelu XSR700 – no zadržava svaki inč zabave uz višenamjenske performanse agregata.
Lagan i tanak cjevasti okvir
Za jednostavno upravljanje i preciznu okretnost, XSR700 XTribute ima tanak, lagani čelični okvir koji se lako može prilagoditi zahvaljujući dvodijelnom podokviru. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kompaktnim međuosovinskim razmakom i jednostavnim sustavom ovjesa pruža odzivnu i privlačnu vožnju.
Ručice terenskog upravljača i glomazni oslonci za noge koji dobro prianjaju
Za usvajanje stila terenskog motocikla modela XT500, XTribute je opremljen koničnim upravljačem. Ne samo da ovi upravljači daju odgovarajući urbani scrambler izgled, već i osiguravaju udoban i uspravan položaj za vožnju. Širi upravljač olakšava upravljanje motociklom, čak i pri nižim brzinama. Oslonac za noge i rukohvati dizajnirani su tako da se svojim glomaznim izgledom uklope u izgled skramblera.
Detalji
- LED svjetla asortimana XSR
- Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla
- Retroboje i grafički prikazi nadahnuti modelom XT iz „1981”
- Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
- Lagan i tanak cjevasti okvir
- Ručice upravljača i oveći oslonci za noge za terensku vožnju
- Gume Pirelli MT 60 RS kvadratnog uzorka za vožnju ulicom i makadamom
- Posebno ravno sjedalo u stilu modela XT, zaštitne navlake za vilicu i integrirani nosači glavnog svjetla
- Lagan, kompaktan i agilan
Cijena
XSR 700 XTribute (i u opciji sa 35 kW) | 74.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | CP2, 4-ventila, EURO5, 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC |
---|---|
Zapremina | 689 cc |
Provrt x hod | 80.0 mm x 68.6 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) / 8750 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | 35kW (46.93 PS) |
Maksimalan okretni moment | 68.0Nm (6.9kg-m) @ 6,500 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | TCI |
Sustav prijenosa | Ručno |
Završni prijenos | Lanac |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 24º30 |
Predtrag | 90 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa) |
Hod ovjesa straga | 130 mm |
Prednja kočnica | 282 mm |
Stražnja kočnica | 245 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR 17M/C (58W) bez zračnice |
Stražnja guma | 180/55 ZR 17M/C (73W) bez zračnice |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2,075 mm |
---|---|
Ukupna širina | 865 mm |
Ukupna visina | 1,120 mm |
Visina sjedala | 855 mm |
Međuosovinski razmak | 1,405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 14 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,0 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 190 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal