Yamaha XSR 900 GP '25

Opis
Dizajniran kako bi pobudio uspomene iz zlatnog doba, XSR900 GP vrhunski je spoj nasljeđa trkaćeg stila i najnovije tehnologije koji nudi uzbudljivu vožnju koja potiče osjećaje na način na koji to ne može nijedan drugi model. Uz stil koji podsjeća na motocikle iz 1980-ih koji su se natjecali za Veliku nagradu, XSR900 GP pravo je utjelovljenje Yamahine slavne trkaće prošlosti.
Asortiman Sport Heritage postoji kako bi odao počast nekim od najpoznatijih motocikala iz naše povijesti, spajanjem ovog nostalgičnog dizajna s iznimnim performansama agregata i podvozja najnovije tehnologije. Kada je riječ o utrkama, nijedan stroj nije poznatiji od modela YZR500s s kojim su mnogi poznati trkači iz 1980-ih i 1990-ih osvojili više pobjeda na natjecanju za Veliku nagradu.
Upečatljiv izgled modela XSR900 GP uparen je s nekim od najnaprednijih tehnologija dostupnih u klasi, okretnim momentom agregata od 890 ccm koji izaziva osmjeh u kombinaciji s laganim i okretnim podvozjem te vrhunskim ovjesom, kako bi se ponudilo iskustvo vožnje koje se postiže na adrenalinskom utrkivanju.
Upečatljiv dizajn podsjeća na modele koji su se 80-ih i 90-ih godina utrkivali za Veliku nagradu
XSR900 ima gornji oklop koji podsjeća na „zlatno doba” utrka za Veliku nagradu 1980-ih, a oklop u kombinaciji s odvojenim štitnicima za zglobove ne samo da odaje povezanost s modelom YZR500, već dodatni aerodinamični učinak povećava najveću brzinu i ubrzanje. Poklopac sjedala suputnika usklađene boje upotpunjuje trkaći izgled stražnjim krajem četvrtastog stila 1980-ih.
Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 '' koji ima mogućnost povezivanja
Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 '' smješten je u kokpitu retrostila. Možete birati između četiri teme zaslona koje pristaju nizu doživljaja vožnje, uključujući analogni brzinomjer nadahnut trkaćim motociklima prošlih vremena. Za obogaćeno iskustvo vožnje model XSR900 GP ima mogućnost povezivanja s pametnim telefonom kao standardnu opremu, tako da putem aplikacije My Ride možete ostati povezani tijekom vožnje.
Potpuno prilagodljivi prednji i stražnji ovjes marke KYB iznimne kvalitete
U skladu s mantrom o spajanju retrostila sa suvremenom tehnologijom, XSR900 GP može se pohvaliti najnovijom tehnologijom ovjesa uključujući potpuno prilagodljivu preokrenutu vilicu marke KYB i stražnji ovjes sa sponom koji su optimizirani za poboljšano upravljanje prilagođeno sportskom stilu vožnje.
Nove ručice upravljača sa spojnicama i prekidači na upravljaču
Kako bi se omogućio sportski stil vožnje koji pristaje njegovoj estetici nadahnutoj utrkama, XSR900 GP ima podiznu kopču na upravljaču pričvršćenu iznad gornjeg nosača. Ovo pomiče vozača na stroju dalje prema naprijed, povećavajući opterećenje na prednjem dijelu kako bi se ponudio precizniji osjećaj koji se očekuje od trkaćeg stroja, ali s dovoljno udobnosti za cestovnu vožnju.
Podvozje Deltabox veće krutosti
Yamaha je 80-tih godina prvi put predstavila okvir Deltabox na svojim motociklima koji su se natjecali za Veliku nagradu – uvodeći novu tehnologiju koja je oblikovala buduću proizvodnju sportskih motocikala. Okvir Deltabox ostao je osnova mnogih Yamahinih motocikala sve do danas, uključujući i model XSR900 GP. Kako bi pristajalo više sportskom položaju za vožnju na modelu XSR900 GP, podvozje je prilagođeno tako da poboljša stabilnost u vožnji zavojima i poveća povratne informacije na prednjem kraju.
Prerađeno glavno sjedalo nadahnuto 80-ima, novi bočni poklopci i odvojivi pokrov sjedala
Novo dizajnirano i udobno sjedalo za vozača dizajnirano je po uzoru na stil trkača iz 80-ih i 90-tih. Zatvorene bočne ploče dodane su ispod sjedala kako bi se nastavio trkaći izgled polovičnog oklopa, a pričvršćene su D-prstenastim zatvaračima u trkaćem stilu za brzo i jednostavno uklanjanje. Poklopac sjedala postavljen je preko prostora za suvozača i može se ukloniti kada se vozi suputnik.
Detalji
- Nostalgičan dizajn pod utjecajem natjecanja za Veliku nagradu 1980-ih
- Sportska prednja polovica oklopa i pokrov sjedala
- Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
- Najnoviji trocilindrični, tekućinom hlađeni DOHC CP3 agregat s četiri ventila, zapremnine 890 ccm, udovoljava normi EU5+
- IMU sa šest osi i pomagalima za vozača osjetljivim na naginjanje
- Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 " koji se može povezati s pametnim telefonom
- Upravljačke ručice sa spojnicama i stražnji kompleti od kovanog aluminija
- Sportski, ali udoban položaj za cestovnu vožnju
- Vrhunski ovjes marke KYB i kočnice
- Lagani okvir Deltabox
- Prilagodljivo iskustvo vožnje putem sustava Yamaha Ride Control (YRC)
Cijena
Yamaha XSR 900 GP '25 | 14.799 EUR (mpc s PDV-om) |
Yamaha XSR 900 GP '25 35 kW (A2 dozvola) | 14.999 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 - cilindara |
---|---|
Zapremina | 890 ccm |
Provrt x hod | 78,0 mm × 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119,0 KS) / 10.000 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | Ograničena verzija A2 – 35,0 kW (47,6 KS) pri 6.000 o/min Neograničena verzija A2 – 70,0 kW (95,2 KS) pri 9.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 93,0 N-m (9,5 kgf-m) / 7.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 5 l / 100 km |
CO2 emisija | 116 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 25°20' |
Predtrag | 110 mm |
Sustav ovjesa straga | (Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 131 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulična jednostruka disk kočnica, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.160 mm |
---|---|
Ukupna širina | 810 mm |
Ukupna visina | 1.180 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.500 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 145 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 14 l |
Kapacitet spremnika ulja | 3,5 l |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 200 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal