Yamaha XSR 900 2022

Opis
XSR900 drži se na svim rutama, bilo da se nalazi na onim sanjarskim zavojitim cestama ili na otvorenom pravcu, u oba se slučaja osjeća kao kod kuće. Opremljen najsuvremenijim elektroničkim paketom koji svakom vozaču daje najvišu razinu nadzora u svakoj situaciji. Uz sportski Quick Shifter, kao i opuštajući tempomat, ovim 3-cilindričnim snažnim strojem možete ići kamo želite.
Nemojte da vas zavara bezvremenski dobar izgled modela XSR900, jer ispod izgleda sportskog motocikla iz 80-ih postoji neka ozbiljna iznimno učinkovita tehnologija. Ne samo da ima uglađeni CP3 agregat zapremnine 890 ccm s iznimno velikim brojem okretaja, koji udovoljava zahtjevima norme EU5, već je opremljen i laganim podvozjem u Deltabox stilu s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, laganim kotačima kojima je kružnim postupkom stanjena stjenka (engl. Spinforge) i potpuno prilagodljivim ovjesom.Kao neprikosnoveni vladar asortimana Sport Heritage, XSR900 krajnji je dokaz filozofije Faster Sons na djelu. Dizajnom nadahnutim nekim od legendarnih Yamahinih povijesnih strojeva, ovaj motocikl iznimnih performansi živi je dokaz desetljeća intenzivnog istraživanja i razvoja.
Ovo je motocikl na kojem možete uživati u gotovo svakoj situaciji. Njegova jednostavna ergonomija posebno je dizajnirana kako bi vam pružila otvoren i prilagodljiv položaj za vožnju koji svaku vožnju čini ugodnijom. Od uskih zavojitih uličica do brzih otvorenih zavoja ili opuštenog krstarenja gradom, XSR900 spreman je na sve.
Povijesni dizajn pod utjecajem Yamahina utrkivanja
Čist i namjenski dizajn modela XSR900 omogućuje jedinstvenu mješavinu bezvremenskog sportskog stila u kombinaciji s pozivanjem na Yamahine legendarne trkaće motocikle s okvirom Deltabox iz 1980-tih. Pojedinosti poput razmaka između izbočenog sjedala kakva su u kafiću i spremnika goriva po uzoru na trkaći – kao i minimalističkih bočnih ploča i skrivenog stražnjeg svjetla – ističu njegov položaj vrhunskog modela iz asortimana Faster Son.
Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
XSR900 opremljen je iznimno kvalitetnim materijalima. Od vrhunskih pojedinosti u kokpitu, izbušenih čepova vilice i kovanih aluminijskih nožnih kontrola do dvobojnih i dvostruko prošivenih sjedala-kao i pojedinosti nadahnutih trkačima, poput stezača za brzo otpuštanje i sklopivih oslonaca za noge putnika – izgled i dojam ovog vrhunskog motocikla iz asortimana sportske baštine izaziva trajni ponos vlasništva.
Prilagodljiv i opušten položaj u vožnji
Vidjet ćete da vam ergonomija na ovom izvanrednom motociklu iz asortimana sportske baštine daje svu eksibilnost i svestranost koja vam je potrebna pri različitim vrstama vožnje – sportskoj, urbanoj ili opuštenoj. Položaj neznatno pomaknut unatrag sa širokim ručkama upravljača pruža osjećaj čistog Roadstera – a opušteni položaj stopala i udobno sjedalo pružaju ugodan i siguran osjećaj vožnje.
Potpuno LED osvjetljenje u stilu modela XSR
XSR900 nastavlja s prepoznatljivim okruglim glavnim svjetlom koje je svojstveno svakom motociklu Yamahina asortimana Sport Heritage, a sada ima potpuno LED osvjetljenje s podijeljenim projektorom i polukružnim pozicijskim svjetlom. Skriveno je stražnje svjetlo
zatamnjeno, što poboljšava čisti i bezvremenski izgled motocikla – dok kompaktni i jaki LED pokazivači smjera upotpunjuju paket rasvjete.
Suvremena paleta povijesnih boja
XSR900 odaje počast prošlosti kroz boje i gra ku ukazujući na Yamahine povijesne trkaće motocikle. Mogućnost Legend Blue moderna je izvedba jedne od najpoznatijih Yamahinih shema boja za utrke, naglašavajući činjenicu da implikacije performansi i dizajna iz osamdesetih još uvijek imaju snažan utjecaj u današnje vrijeme – s podvozjem Deltabox kao jasnim dokazom.
Iznimno učinkovite kočnice i ovjes
Nisu napravljeni nikakvi kompromisi kada su u pitanju tehničke speci kacije modela XSR900 koje uključuju radijalni glavni cilindar marke Brembo i dvostruke prednje diskove promjera 298 mm, koji vam pružaju veliku snagu kočenja i preciznu upravljivost. Potpuno prilagodljiva preokrenuta vilica i sustav stražnjeg ovjesa sa sponama lako se postavljaju prema vašim potrebama, a najnoviji Yamahini iznimno lagani kotači imaju kružnim postupkom stanjenu stjenku i minimiziraju neovješenu težinu radi učinkovitijeg odzivnog upravljanja.
Detalji
- Povijesni dizajn pod utjecajem Yamahina utrkivanja
- Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
- Prilagodljiv i opušten položaj u vožnji
- LED osvjetljenje u stilu modela XSR
- Suvremena paleta povijesnih boja
- Iznimno učinkovite kočnice i ovjes
- Istančane elektroničke kontrole namijenjene vozaču
- Svestrani CP3 agregat zapremnine 889 ccm velikog okretnog momenta, koji udovoljava zahtjevima norme EU5
- Lagano podvozje Deltabox stila, duga stražnja vilica
- QSS, tempomat, spojka A&S
Cijena
Yamaha XSR 900 2022 | 91.900 kn ili 12.197,23 € (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-ventila, 3 - cilindara, EURO5, 4-takta, hlađenje tekućinom, DOHC |
---|---|
Zapremina | 890 ccm |
Provrt x hod | 78,0 mm × 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119,0 KS) / 10 000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 93,0 N-m (9,5 kgf-m) / 7000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno (E) |
Sustav prijenosa | 6 brzina |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
CO2 emisija | 116 g/km |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 25º |
Predtrag | 108 mm |
Sustav ovjesa straga | (Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 137 mm |
Prednja kočnica | 298 mm |
Stražnja kočnica | 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.155 mm |
---|---|
Ukupna širina | 860 mm |
Ukupna visina | 1.155 mm |
Visina sjedala | 810 mm |
Međuosovinski razmak | 1.495 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 14 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 3,5 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 193 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal