Yamaha XT1200Z Super Tenere

Opis
Avanturističko putovanje zahtjeva vještinu, hrabrost i izdržljivost – kao i vjeru u vaš stroj. Vjeru da će voljeti strmovite prijelaze preko rijeke i prašnjave ceste baš poput vas. Vjerujte da će biti udoban na dugim autocestama. Vjeru da ima ono što je potrebno za svladavanje vijugavih planinskih cesta.Potpuno nov Yamahin Super Ténéré izrađen je od početka kako bi stvorili najuzbuljiviji avanturistički stroj za putovanje nove generacije, kombinirajući čvrstoću i pouzdanost Yamahine Dakar serije s laganom tehnologijom za lako upravljanje i za naprednu pomoć vozaču.
Yamaha je počela s čistim papirom i čistom vizijom kako bi dizajnirala Super Ténéré - inteligentan avanturistički motor za putovanja. Počeli smo s velikim, snažnim motorom – koristeći redni 2-cilindričan model kako bi motocikl održali kompaktnim i uskim – te 270-stupanjsku radilicu za odličan osjećaj na gasu.
Jednoredan 2-cilindrični motor, kardanski pogon - 270- stupanjska radilica
Poderite asfalt i pomaknite planine pijeska s lakim, 1.199ccm, 270-stupanjskim rednim 2-cilindričnim strojem. Velik, eksibilan okretni moment susreće se s 110 KS unutar agregata koji je montiran nisko u okviru radi oštrijeg upravljanja.
Masa je položena nisko radi boljeg i okretnijeg rukovanja
Niska i središnja masa bio je jedan od Yamahinih ključnih ciljeva dizajna. Primijetit ćete te učinke odmah – odlina ravnoteža i okretnost osjetit ćete kod malih brzina te na slobodnim površinama, te lagano, brzo upravljanje kada motocikl lagano usmjerite kroz zavoje na planinskim cestama.
Inteligentan Unified Brake System + ABS
Pametan ABS sustav predviđa klizanje kotača te glatko intervenira. Dok vam Unified Brake System pomaže odabrati između kočenja oba kotača samo s prednjom ručicom ili totalne kontrole nad svakim kotačem s dodirom najprije stražnje papučice za kočenje. Zajedno donose izvanrednu kontrolu u velikom rasponu uvjeta vožnje.
YCC-T s 3 staznom kontrolom trakcije
Odaberite stil vožnje i pritisnite gas s povjerenjem. Super Ténéré ima Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) s 3 moda kontrolom trakcije koja se može isključiti kad je vrijeme za malo pogona na stražnje kotače na zemlji. Motor također sadrži Yamahin D-MOD za biranje mape rada motora.
Žbičani naplatci sa aluminijskim obrubima
Za pouzdane perfomanse na najtežim uvjetima van ceste, Super Ténéré ima žbičane naplatke sa alu obrubima. Uzak prednji naplatak sadrži dvostruke prečke u obliku T na kraju naplatka, te tako omogućuje da se prečke još više križaju kako bi se stvorila krutost koju trebate za okretno upravljanje na cesti.
Podesivi prednji i stražnji ovjes
Pripremite motocikl za svaku situaciju - Super Ténéré upside-down vilice potpuno su podesive za pred opterećenje, kompresiju i povrat. Stražnji mono amortizer možete podesiti bez vađenja alata, olakšavajući tako pripremu motora za putnike i tešku prtljagu.
Detalji
- Jednoredan 2-cilindrični motor, kardanski pogon - 270-stupanjska radilica
- Masa je položena nisko radi boljeg i okretnijeg rukovanja
- Inteligentan Unified Brake System i ABS
- YCC-T s 3 moda kontrole trakcije, Yamahin D-mod
- Žbičani naplatci sa aluminijskim obrubima
- Podesivi prednji i stražnji ovjes
- Podesiva visina sjedala
Cijena
XT1200Z Super Tenere '20 | 113.900 kn (mpc. sa PDV-om) | |
XT1200Z Super Tenere World Traveler '20 | 125.900 kn (mpc. sa PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Redna 2 cilindra, nagnut prema naprijed, hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
---|---|
Zapremina | 1.199 cc |
Promjer x hod | 98,0 mm x 79,5 mm |
Omjer kompresije | 11,0 : 1 |
Maksimalna snaga | 82,4 kW (112KS) @ 7.250 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 117,0 Nm (11,9 kg-m) @ 6.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Suhi karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Osovina |
Potrošnja goriva | 6.0l/100km |
CO2 emisija | 138g/km |
ŠASIJA
Okvir | Čelične cijevi |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 190 mm |
Kut prednje vilice | 28º |
Predtrag kotača | 126 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, Podešavanje kompresije i povrata, (link ovjes), Mono-amortizer |
Hod ovjesa straga | 190 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 310 mm nazubljeni diskovi |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 282 mm nazubljeni disk |
Prednja guma | 110/80R19M/C 59V |
Stražnja guma | 150/70R17M/C 69V |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.250 mm |
---|---|
Ukupna širina | 980 mm |
Ukupna visina | 1.410 mm visina 1.470 mm |
Visina sjedala | Podesiva 845 - 870 mm |
Međuosovinski razmak | 1.540 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 190 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 23 lit |
Kapacitet spremnika ulja | 4,2 lit |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 257 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal