Yamaha XTZ 700 Tenere Rally Edition 2022
Opis
Kada je 1979. g. održan prvi reli Dakar, Yamahinu modelu XT pružena je prilika da se dokaže u najtežoj utrci na svijetu. Vozači modela XT osvojili su ovaj legendarni događaj '79. i '80. g., a time je 1983. g. nadahnut razvoj izvornog modela Ténéré – legendarnog Yamahinog pustolovnog motocikla koji je promijenio svijet motociklizma.Četrdeset godina nakon toga, Yamaha Ténéré 700 privukla je pozornost nove generacije vozača koji žele otkriti što se nalazi iza horizonta. Ekskluzivni model Yamahe Ténéré 700 Rally Edition isporučuje se u bojama prethodnih modela i s iznimnim standardnim značajkama.
Uz crveno bijele trkaće boje, grafike „speedblock” i naplatke u zlatnoj boji, Ténéré 700 Rally Edition odaje počast tvorničkim motociklima kojima su se utrkivali na utrci Dakar. Zahvaljujući vrhunskim komponentama i čistoj DNK modela Ténéré, ovo je Yamahin vrhunski pustolovni motocikl srednje kategorije.
Izvorni model Ténéré pomogao je da Yamaha bude najuspješnija marka na Dakru, a modeli XT osvajaju 18 podija u prvih 6 izdanja najteže utrke na svijetu. Čista trkaća DNK koja je pokorila pustinju prošla je nekoliko generacija i razvojni put do modela Yamaha Ténéré 700 Rally Edition. I to pokazuje.
Heritage White boje
Imaju suvremeno dorađene legendarne i dojmljive kombinacije bijele i crvene boje koje su se upotrebljavale na početnim modelima Ténéré kojima su vožene utrke Dakar. Na temelju tih početnih boja za utrku Dakar i prvi je proizvedeni model XT600 Ténéré iz 1983. g. također s ponosom nosio tu kombinaciju boja: Kontrast bijele i crvene boje, naplatci u zlatnoj boji i dizajn „speedblock” (također nadahnuti baštinom iz Dakra). Pojedinosti u završnoj izvedbi, kao što je crni upravljač, upotpunjavaju cjelokupni dizajn.
Namjensko reli sjedalo
Namjensko jednodijelno reli sjedalo nudi malo viši i uspravniji položaj za vožnju za lakše kretanje tijela i veću udobnost za takve duge ekspedicije. S 895 mm, sjedalo je 20 mm veće od standardnog sjedala. Dvostruki završni materijal i bijelom bojom ispisani logotip tvrtke YAMAHA pružaju bolju sliku reli modela.
Ispušni top tvrtke Akrapovič
Sportski i lagani ispušni top Akrapovič kombinira učinkovitost s reli izgledom i prekrasnim dubokim zvukom koji nije glasan. Usklađen s propisima za cestovnu vožnju, obuhvaća karbonski toplinski štitnik i stezaljku te prigušivač zvuka koji se ne može izvaditi.
Čvrsta ploča za zaštitu agregata
Čvrsta aluminijska ploča debljine 4 mm koja, tijekom izazovnih vožnji po neravnim terenima, agregatu i okviru osigurava dodatnu zaštitu. Na ovoj zaštitnoj ploči nalaze se točke za montažu na koje se, po želji, može dodati praktična kutija s alatom.
Štitnik hladnjaka
Elegantni crni aluminijski pokrov štiti hladnjak od udaraca kamenčića i grančica. Kompaktan i lagan dizajn s posebnim premazom za izdržljivost.
Zaštita za lanac
Elegantan laserski oblikovan aluminijski štitnik lanca.
Detalji
- Namjensko reli sjedalo
- Tanki, kompaktni, ergonomski oklop i sjedalo
- Ispušni top tvrtke Akrapovič
- Čvrsta ploča za zaštitu agregata
- Štitnik hladnjaka
- Lagani cijevasti čelični okvir dvostrukih greda
- LED pokazivači smjera
- Štitnici
- Ručke za terensku vožnju
Cijena
XTZ 700 Tenere Rally Edition 2022 | 98.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | EURO5, 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC |
---|---|
Zapremina | 689 cc |
Promjer x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11.5:1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW pri 9000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 68,0 Nm pri 6500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 4,3 l / 100 Km |
CO2 emisija | 100 g/km |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Čelične cijevi, dvostruke grede |
---|---|
Kut prednje vilice | 27º |
Predtrag | 105 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska preokrenuta vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 210 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 200 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 90/90-21 M/C 54V |
Stražnja guma | 150/70 R 18 M/C 70V |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.370 mm |
---|---|
Ukupna širina | 905 mm |
Ukupna visina | 1.455 mm |
Visina sjedala | 895 mm |
Međuosovinski razmak | 1.595 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 240 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 16 lit |
Kapacitet spremnika za ulje | 2,6 l |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 204 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal