Yamaha XTZ 700 Tenere '24

Opis
Yamahini originalni modeli XT pretvaraju snove svakog motociklista o putovanju svijetom u stvarnost. A sada legenda dobiva i svoj nastavak. S pomoću modela Ténéré 700 otkrit ćete što je prava pustolovina i zauvijek promijeniti svoj život.
Ovaj motocikl inspiriran modelom Dakar odlikuje se robusnom tehnologijom po uzoru na motocikle za reli i opremljen je preokrenutom vilicom, laganim kotačima sa žbicama i ABS sustavom s tri načina rada koji se po potrebi može isključiti, što ga čini savršenim za putovanja po svijetu. Uz spremnik goriva zapremnine od 16 litara moguće je prijeći više od 350 km uz jedno punjenje, a ergonomski položaj za vožnju i vjetrobran po uzoru na reli motocikle omogućuju prelazak ogromnih udaljenosti uz maksimalnu udobnost.
Bilo da vozite po asfaltu ili jurite preko zabačenih pustih terena, okretni upravljač i linearni zakretni moment modela Ténéré 700 omogućit će vam potpunu kontrolu upravljanja. Kamo god da želite poći, ovaj motocikl tamo će vas dovesti.
Četverotaktni CP2 agregat zapremnine 690 ccm usklađen s propisom EU5
Bilo da se radi o vožnji kroz pustinje, nepristupačna brdska područja ili autocestom, dvocilindrični agregat modela Ténéré, s filozofijom neravnomjernog rasporeda paljenja i zapremninom od 690 ccm omogućuje trenutačni pogon i brzu reakciju u svakoj situaciji, a usklađen je s normom EU5. Zahvaljujući snažnom linearnom zakretnom momentu i optimiziranom mjenjaču, ovaj lagani, pustolovni motocikl nudi vam potpunu kontrolu u svim uvjetima vožnje.
Cijevni čelični okvir dvostrukih greda
Kada se nađete u izazovnoj situaciji na terenu, prepoznat ćete prednost kompaktnih dimenzija robusnog cijevnog čeličnog okvira dvostrukih greda modela Ténéré 700. Njegova kratka osovina i tanko podvozje pružaju vrhunsku okretnost u tehnički zahtjevnim vožnjama, a odstojanje od tla od 240 mm izrađeno je za ekstremne terene.
Tanki i kompaktni oklop i ravno sjedalo
Kako bi pružio maksimalnu okretnost, Ténéré 700 ima ravno sjedalo i uski okvir zbog čega je lako prebacivati težinu, bio da sjedite ili stojite na osloncima za noge. Opušteni položaj vožnje koji ovaj model pruža osigurava cjelodnevnu udobnost, a uski spremnik od 16 litara pri dugoj vožnji pruža izvrsno prianjanje koljena i omogućuje preciznu kontrolu upravljanja na svim vrstama površina.
Dizajn s 4 LED fara po uzoru na motocikle za reli
Već više od 40 godina Yamaha predstavlja jedan od vodećih svjetskih brandova u području reli vožnje, a robusni izgled modela Ténéré 700 inspiriran je prepoznatljivim tvorničkim trkaćim modelima motocikala Dakar. Opremljen potpunim LED osvjetljenjem i uz snažni, prepoznatljivi dizajn s 4 LED fara koji osvjetljavaju i najmračniju divljinu naglašava vjernu tehnologiju izrade ovog modela po uzoru na motocikle izrađene za reli.
Upside down vilica dugog hoda
Samo pogledajte prednji ovjes izrađen po uzoru na trkaće modele i bit će vam jasno da ovaj lagani, pustolovni model može savladati čak i najzahtjevnije terene. Zahvaljujući cijevima od 43 mm otpornima na savijanje i hodu prednjih kotača od 210 mm koje omogućuje glatku vožnju uz lagano upravljanje, prilagodljiva preokrenuta vilica može savladati svaki zahtjevni teren na koji naiđete u svojim avanturama!
Podesivi stražnji amortizer
Sofisticirani stražnji ovjes dizajniran je tako da vam omogući glatku i stabilnu vožnju u raznim uvjetima, na blatnim terenima ili na autocestama – bez obzira vozite li se sami, imate suputnika ili prevozite prtljagu. Zahvaljujući hodu kotača od 200 mm, ovaj sustav za vožnju po uzoru na motocikle za reli ima praktičan daljinski regulator, omogućujući vam podešavanje postavki dok ste u pokretu.
Detalji
- Dostupna je i verzija snage 35 kW A2
- Veliki okretni moment, 690 ccm, 4-taktni CP2 agregat usklađen s normom EU5
- Lagani cijevasti čelični okvir dvostrukih greda
- Tanki, kompaktni, ergonomski oklop i sjedalo
- Robusni izgled motocikla s 4 LED fara po uzoru na modele za reli
- Podesive "upside down" vilice od 43 mm za duga putovanja
- Daljinski podesiv stražnji ovjes
- ABS s 3 načina rada
- 21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama s avanturističkim gumama
- Kokpit sa suženim upravljačima po uzoru na motocikle za reli
- TFT mjerni instrument u boji od 5 '' s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom
Cijena
XTZ 700 Tenere '24 | 11.499 EUR (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC |
---|---|
Zapremina | 689 ccm |
Promjer x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11.5:1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | 35,0 kW (47,6 KS) @ 8.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 68,0 Nm @ 6.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 4,3 l / 100 Km |
CO2 emisija | 100 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Čelične cijevi, dvostruke grede |
---|---|
Kut prednje vilice | 27º |
Pretrag | 105 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Preokrenuta teleskopska vilica, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda | 210 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 200 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 90/90-21 M/C 54V |
Stražnja guma | 150/70 R 18 M/C 70V |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.370 mm |
---|---|
Ukupna širina | 905 mm |
Ukupna visina | 1.455 mm |
Visina sjedala | 875 mm |
Međuosovinski razmak | 1.595 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 240 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 16,0 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,0 l |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 205 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal