Yamaha YZ450F
Opis
Najnoviji YZ450F s inovativnim obrnutim razvodom glave motora te iznimno kompaktnim okvirom i profinjenim ovjesom spreman je vašu trkaću karijeru pomaknuti na sljedeću razinu.
Zahvaljujući optimiziranoj vremenskoj usklađenosti ventila i bregastim vratilima, ovaj u seriji MXGP razvijeni trkač ima agregat uglađena i jednostavna karaktera koji vam omogućuje potpuno iskorištavanje njegove nevjerojatne snage. Prednji diskovi promjera povećanog na 270 mm omogućavaju jače i kasnije kočenje – a postavke ovjesa i oblik okvira osiguravaju jače prianjanje i bolji osjećaj.
Opremljen sustavom elektroničke regulacije pokretanja za brže pokretanje s mjesta, YZ450F stvoren je za pobjede. I vodi vas korak bliže potpunoj kontroli.
Elektronička regulacija pokretanja (LCS)
YZ450F opremljen je profinjenim sustavom elektroničke regulacije pokretanja (LCS) za pobjedničku učinkovitost. Ovaj elektronički sustav za poboljšanje performansi nakon uključenja gumbom precizno podešava o/min agregata za ograničenje proklizavanja stražnjeg kotača i kontrolu podizanja prednjeg kotača prilikom žestokog kretanja na startnim vratima u 1. i 2. stupnju prijenosa.
Agregat uglađenog i jednostavnog karaktera
Obrnuti razvod glave motora sa 4 ventila modela YZ450F ubraja se među najnaprednije dizajne u klasi. Veća učinkovitost sagorijevanja na najnovijem modelu postiže se optimiziranom vremenskom usklađenošću ventila i specijalnim bregastom osovinom za ispuh te posebnim oprugama ventila koji osiguravaju gladak i jednostavan karakter agregata na niskom i srednjem
području broja okretaja.
Poboljšana spojka i mehanizam izmjene
Važne promjene spojke i prijenosa osmišljene su za smanjenje vremena kruga bržom i učinkovitijom izmjenom stupnjeva prijenosa. Za brze i precizne izmjene stupnjeva prijenosa – i pod velikim pritiskom – YZ450F ima iznimno uglađenu glavinu spojke te najnoviji oblik polugice za zaustavljanje izmjene.
Prednji disk većeg promjera od 270 mm
Kada je riječ o pobjeđivanju na utrkama, snaga kočenja jednako je važna kao i snaga agregata. Stoga je YZ450F opremljen prednjom disk kočnicom promjera povećanog na 270 mm. Ova iznimno učinkovita prednja kočnica opremljena je posebno dizajniranim oblogama i osigurava više razine snage kočenja uz jasan odziv i preciznu kontrolu.
Poboljšano upravljanje
Prednje vilice s razdvajanjem ulje-zrak (AOS) ubrajaju se među najbolje u ponudi, a za poboljšano upravljanje i bolje držanje prednjeg kotača najnoviji YZ450F ima optimizirane postavke prednjeg ovjesa – Monocross stražnji ovjes također je poboljšan kako bi bolje upijao izbočine i poboljšava rukovanje.
Poboljšan oblik okvira
Nove trostruke obujmice vilicama daju novi izmak vilice koji doprinosi dobroj uravnoteženosti performansi upravljanja i sposobnosti upijanja udaraca. Drugačije postavljeni oslonci za noge spuštaju težište vozača, a širi spojevi okvira i vilice i čelični nosači agregata poboljšavaju uravnoteženost krutih dijelova laganog dvostranog aluminijskog okvira.
Detalji
- Aplikacija za pametni telefon Power Tuner
- Visokotlačna glava motora
- Lagani električni pokretač s litij-ionskim akumulatorom
- Tanji i kompaktniji oklop
- Sustav za jednostavnu zamjenu filtra za zrak
- Kompaktni spremnik goriva od 6,2 l
- Uže i ravnije sjedalo
Cijena
YZ450F - 2019 | 67.500 kn (mpc. s PDV-om) |
YZ450F - 2018 | 61.500 kn (mpc. s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila, 1 cilindar nagnut unatrag |
---|---|
Zapremina | 449 ccm |
Promjer x hod | 97,0 mm x 60,8 mm |
Omjer kompresije | 12,5 : 1 |
Maksimalna snaga | N/A |
Maksimalan okretni moment | N/A |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | N/A |
CO2 emisija | N/A |
ŠASIJA
Okvir | Dvostruke grede |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Kut prednje vilice | 27º 15 |
Predtrag kotača | 121 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 317 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični disk, Ø 270 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 80/100-21 51M |
Stražnja guma | 110/90-19 62M |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.185 mm |
---|---|
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.285 mm |
Visina sjedala | 965 mm |
Međuosovinski razmak | 1.485 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 335 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 6,2 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 0,95 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 112 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal