Yamaha YZF-R1 2022
Opis
Od samog početka R1 je razvijan bez kompromisa, a ova čista i usredotočena filozofija dizajna ono je što ovu tehnološki naprednu trkaću Yamahu čini najuzbudljivijim supersportskim motociklom našeg vremena.
Svaki dio napredne tehnologije na modelu R1 razvijen je s pomoću znanja stečenog sudjelovanjem tvrtke Yamaha u utrkama na najvišoj razini. Izvanredan EU5 agregat neravnomjernog rasporeda paljenja, s 4 cilindra i zapremninom od 998 ccm, izravni je potomak jedinice M1 – dok aerodinamičan oklop dolazi ravno s trkaćih staza.
No, iznad svega, nevjerojatni niz inteligentne elektronike na modelu R1 čini ovaj motocikl tako posebnim. Opremljen svime, od elektroničkog gasa do sustava regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System), upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) kao i nadzorom kočenja (BC) i još mnogo toga, ovo je vrhunski Yamahin supersportski model izrađen da bude vodeći na ulici i stazi. Isporučuje se u sportskoj novoj boji Icon Blue s dvije nijanse i mat plavom shemom boja, kao i u dinamičnoj Yamahinoj crnoj boji.
YGotovo sve na najnovijem modelu R1 ima svoje izravno podrijetlo na trkalištu, gdje su Yamahini pobjednički motocikli MotoGP® i WorldSBK razvijali i testirali naprednu tehnologiju koju sada možete vidjeti i isprobati na svom modelu R1.
Aerodinamični oklop u stilu modela M1
Model R1 izgleda iznimno oštro uz pokrov u stilu modela M1, a potpuno integrirani oklop daje motociklu na utrkama razvijen agresivan pro l. Ovaj lagani oklop omogućuje vam da se priljubite uz motocikl kako bi se postigle najviše razine aerodinamične učinkovitosti za izvanredne performanse velike brzine.
Iznimno učinkoviti agregat neravnomjernog razvoda paljenja
Ključna značajka EU5 agregata zapremnine 998 ccm modela R1 neravnomjerno je koljenasto vratilo s neravnomjernim slijedom paljenja pod 270°-180°-90°-180° koje daje snažan, linearni zakretni moment. Uz novi iznimno učinkoviti sustav usisa, zajedno s posebno dizajniranim oscilirajućim remenom klackalica ventila, ovaj agregat razvijen za utrke ostvaruje izvanredne performanse velikog broja okretaja.
Iznimno kvalitetna završna obrada s dvije nijanse nove boje
Model R1 proizveden je po najvišim standardima kvalitete uporabom laganih materijala, uključujući titan i magnezij, što ga čini vrhunskim supersportskim motociklom koji izaziva najveće poštovanje i donosi istinski ponos vlasništva. Nova boja Icon Blue s dvije nijanse i pojedinostima u mat plavoj boji dodatno poboljšava vrhunski sportski izgled. To je ono o čemu se radi u svijetu modela R.
Vilica marke KYB od 43 mm
Model R1 opremljen je vilicom marke KYB od 43 mm iznimnih speci kacija s lisnatim prigušnim ventilima. Zajedno s naprednim stražnjim amortizerom, ovaj sustav ovjesa daje vam osjećaj izravne povezanosti s površinom ceste, zbog čega se model R1 čini kao da je produžetak vašeg tijela.
Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
Tehnologija mijenja način vožnje, a R1 ima čak sedam elektroničkih kontrolnih sustava. S dva načina rada, sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control) analizira podatke kao što su kut nagiba i kontrola proklizavanja te modulira tlak hidraulične kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača.
Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
Kontrola je najbitnija kada ste na ulici ili stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) omogućuje prilagodbu sile kočenja s pomoću agregata. S pomoću podataka s različitih senzora, EBM prilagođuje otvaranje gasa, vrijeme paljenja i količinu ubrizganog goriva kako bi vam omogućio odabir između tri načina kočenja s pomoću agregata koji pristaju različitim situacijama vožnje.
Detalji
- Aerodinamični oklop u stilu modela M1
- Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
- Iznimno kvalitetna završna obrada s dvije nijanse nove boje
- Prednja vilica marke KYB od 43 mm
- Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
- Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
- LED prednja svjetla i pozicijska svjetla iduće generacije
- APSG ride-by-wire sistem
- Sustav kontrole pokretanja (LCS)
- Kočione pločice za visoku razinu trenja
- Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
- Poboljšani TFT instrumenti sa zaslonima EBM i BC
Cijena
YZF-R1 2022 | 159.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, EURO5, 4-takta, 4-ventila, DOHC |
---|---|
Zapremina | 998 cc |
Promjer x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 13,0 : 1 |
Maksimalna snaga | 147,1 kW (200,0KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 113.3Nm (11.6kg-m) @ 11,500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 6,8 l/100km |
CO2 emisija | 159 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Aluminijski Deltabox, Dijamant |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag kotača | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17M/C (75W) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.055 mm |
---|---|
Ukupna širina | 690 mm |
Ukupna visina | 1.165 mm |
Visina sjedala | 855 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 4,9 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 201 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal