Yamaha YZF-R1 World GP 60th Anniversary 2022
Opis
Zahvaljujući najsuvremenijoj tehnologiji iz Yamahinog pobjedničkog trkaćeg stroja M1 MotoGP®, R1 je vrhunski trkaći supersportski model. U spomen na 60 godina utrka za Veliku nagradu, stvoren je izvanredan R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu. Obojan u povijesne trkaće boje, to je krajnje priznanje nekim od najpoznatijih Yamahinih trkaćih motocikala – i zasigurno će postati kolekcionarski stroj vozačima koji cijene ovu posebnu baštinu.
Yamaha je prvu međunarodnu cestovnu utrku imala na Velikoj nagradi Francuske još u svibnju 1961. Prva pobjeda na utrci dogodila se 1963., a 1964. Yamaha je osvojila svoje prvo svjetsko prvenstvo. Otada su tvornički trkaći motocikli osvojili više od 500 pobjeda na Velikim nagradama. Poseban oklop za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za veliku nagradu obilježava 60 godina Yamahina natjecanja na najvišoj razini motociklističkih utrka.
Model R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu ima kultnu grafiku „speed block” crvene boje i oklop bijele boje – zajedno sa znakom 60. godišnjice, prednjom pločicom za natjecateljski broj žute boje i kotačima zlatne boje – koji su nadahnuti Yamahinim originalnim tvorničkim trkaćim motociklima na kojima su pobjede odnosili legendarni vozači uključujući Reada, Saarinena, Agostinija i Robertsa. Oni su sastavni dio Yamahine povijesti. Vozeći model R1 za 60. godišnjicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu možete biti dio ove posebne proslave.
Kako bi obilježila 60. godišnjicu prve utrke za Veliku nagradu, Yamaha je osmislila poseban izgled linije serije R. U bojama jedne od najpoznatijih i najomiljenijih povijesnih shema trkaćih boja, R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu vrhunska je posveta Yamahinim povijesnim trkaćim motociklima.
Oprema za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu
Prvi put viđen na Yamahinim ranijim motociklima koji su se natjecali za Veliku nagradu, kultni dizajn „speed block” crvene boje na potpuno bijelom oklopu modela R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu među najpoznatijim je i najomiljenijim grafikama svih vremena. Debela pruga crvene boje koja prolazi gornjim dijelom spremnika goriva i stražnjim krajem donosi duh prvih tvorničkih trkača – dok kotači zlatne boje i prednja pločica za natjecateljski broj žute boje dolaze izravno s trkališta.
Aerodinamični oklop u stilu modela M1
Model R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu izgleda iznimno oštro uz pokrov u stilu modela M1, a potpuno integrirani oklop daje motociklu na utrkama razvijen agresivan pro l. Ovaj lagani oklop omogućuje vam da se priljubite uz motocikl kako bi se postigle najviše razine aerodinamične učinkovitosti za izvanredne performanse velike brzine.
Visokoučinkoviti agregat neravnomjernog rasporeda paljenja
Agregat modela R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu zapremnine je 998 ccm i zadovoljava standard EU5 te ima neravnomjerno koljenasto vratilo s nejednakim slijedom paljenja pod 270°-180°-90°-180° koji daje snažan, linearni zakretni moment. Visokoučinkoviti sustav usisa, zajedno sa posebno dizajniranim oscilirajućim remenom klackalice ventila, pridonosi izvanrednim performansama visokih o/min ovog za utrke razvijenog agregata.
Prednja vilica marke KYB od 43 mm
60. obljetnica R1 World GP opremljena je KYB vilicama visokih speci kacija od 43 mm s laminiranih ventila prigušivača. Zajedno s naprednim stražnjim amortizerom, ovaj sustav ovjesa daje vam osjećaj izravne povezanosti s površinom ceste, zbog čega se model R1-WGP čini kao da je produžetak vašeg tijela.
Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
Tehnologija mijenja način vožnje, a najnoviji R1 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu ima čak sedam elektroničkih sustava upravljanja. S dva načina rada, sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control) analizira podatke kao što su kut nagiba i ubrzanje proklizavanja te modulira tlak hidraulične kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača.
Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
Kontrola je najbitnija kada ste na ulici ili stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) omogućuje prilagodbu sile kočenja s pomoću agregata. S pomoću podataka s različitih senzora, EBM prilagođuje otvaranje gasa, vrijeme paljenja i količinu ubrizganog goriva kako bi vam omogućio odabir između tri načina kočenja s pomoću agregata koji pristaju različitim situacijama vožnje.
Detalji
- Oprema za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu
- Aerodinamični oklop u stilu modela M1
- Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
- Prednja vilica marke KYB od 43 mm
- Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
- Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
- Agresivni prednji kraj s LED glavnim svjetlima
- APSG ride-by-wire sistem
- Sustav kontrole pokretanja (LCS)
- Kočione pločice za visoku razinu trenja
- Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
- Završna obrada visoke kvalitete
Cijena
Yamaha YZF-R1 World GP 60th Anniversary 2022 | 163.900 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, EURO5, 4-takta, 4-ventila, DOHC |
---|---|
Zapremina | 998 cc |
Promjer x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 13 : 1 |
Maksimalna snaga | 147,1 kW (200,0KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 113.3 Nm (11.6 kg-m) @ 11,500 rpm |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 6,8 l/100km |
CO2 emisija | 159 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Aluminijski Deltabox, Dijamant |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag kotača | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 200/55 ZR17M/C (78W) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.055 mm |
---|---|
Ukupna širina | 690 mm |
Ukupna visina | 1.165 mm |
Visina sjedala | 855 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 4,9 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 201 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal