Yamaha YZF-R1M 2022
Opis
Model R1M najnapredniji je motocikl iz redovite proizvodnje koji je Yamaha ikada stvorila. Napravljen posebno za vrhunske performanse na trkaćoj stazi, opremljen je revolucionarnom elektroničkom tehnologijom upravljanja koja vam omogućuje da se još više potrudite i otkrijete svoj pravi potencijal.
Yamaha je stvorila trkaći model R1M s pomoću nekih od najsofisticiranijih tehnologija razvijenih iz pobjedničkog motocikla M1 MotoGP. Najsuvremeniji elektronički trkaći ovjes (ERS, engl. Electronic Racing Suspension) marke Öhlins s prednjom antikavitacijskom plinskom vilicom NPX izvlači od vas najbolji učinak u svakom krugu – a nisko prednje područje karbonskog oklopa pomaže pri smanjivanju vremena po krugu.
No, ono što R1M zaista čini modelom koji mijenja pravila igre visokotehnološki su sustavi za pomoć vozaču, uključujući kontrolu kočenja, upravljanje kočenjem s pomoću agregata i kontrolu pokretanja – kao i jedinicu za nadzor komunikacije za evidentiranje podataka i bežično ugađanje agregata. Dostupan u obnovljenoj Icon Performance karbonskoj i crnoj boji s naglascima i kotačima u plavoj boji, R1M vrhunski je model serije R koji isporučuje najcjelovitiji paket za utrke.
Yamaha je prvi put sudjelovala na svjetskoj utrci za Veliku nagradu prije 60 godina, a u tom su razdoblju tvornički trkaći motocikli pobijedili na preko 500 utrka za Veliku nagradu. Najnoviji R1M konstruiran je uporabom svog iskustva stečenog na natjecanjima MotoGP i WorldSBK, što ga čini najsofisticiranijim motociklom iz redovite proizvodnje tvrtke Yamaha ikada izrađenim.
Elektronički trkaći ovjes Öhlins (ERS)
Öhlins elektronski ovjes za utrke (ERS) je najsofisticiraniji sustav ovjesa ikada korišten na Yamahi. Njegov napredni softver omogućuje učinkovitije skretanje,kočenje i ubrzavanje, a korisničko sučelje omogućuje brzo mijenjanje postavki ovjesa kako bi odgovarali različitim stazama i uvjetima na površini.
Nove Öhlins NPX antikavitacijske plinske vilice
Za poboljšanu povratnu spregu s površinom s dosljednijim učincima prigušenja, najnoviji R1M je opremljen novim Öhlins NPX plinskim vilicama. Mala plinska komora u nosačima osovina vilice ima 0,6 Mpa unutarnjeg tlaka kako bi sesmanjila kavitacija na povratnom hodu. To omogućuje učinkovitiji rad sustava za prigušivanje, dajući vam točan osjećaj uz povećanu kontrolu.
Nova karbonska karoserija nadahnuta M1
R1M dolazi s radikalnim novim izgledom tvorničkog bicikla inspiriranim Yamaha M1 MotoGP vozačem. Agresivni novi prednji pokrov i štit smanjuju prednju površinu radi povećanja performansi, a nova integrirana obloga besprijekorno se spušta u strane spremnika za gorivo, dajući mnogo čvršći položaj, što povećava aerodinamičnu učinkovitost za preko 5%.
Lagani karbonski stražnji dio
Da bi se postigla najbolja masovna centralizacija zajedno s niskom masom spremnom za utrke, R1M ima ugrađenu karbonsku karoseriju i prednji blatobran,kao i magnezijske kotače i stražnji okvir i donji pokrov od titana. Najnoviji model jet akođer opremljen novim stražnjim karbonskim dijelom koji naglašava iznimno visoke specifikacije ovog motocikla.
Ugravirani broj proizvoda
Ponos vlasnika standardno dolazi kod svakog R1M - na kraju krajeva, to je najekskluzivnija Yamaha koja je ikad proizvedena! Kako bi se istaknuo poseban status ovog motocikla, opremljen je posebno ugraviranom pločicom s jedinstvenim brojem proizvoda.
Novi sustav kontrole kočenja (BC)
Na stazi vam je potrebna precizna kontrola u svakoj situaciji ako želite smanjiti prolazno vrijeme. S dva načina rada, novi sustav kontrole kočenja (BC) R1M analizira podatke kao što su nagib skretanja i ubrzanje proklizavanja i trenutačno modulira hidraulični tlak kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača radi lakšeg i bržeg prolaznog vremena.
Detalji
- Karbonski oklop nadahnut modelom M1
- Elektronički trkaći ovjes Öhlins (ERS)
- Öhlins NPX anti-kavitacijske plinske vilice
- Lagani karbonski stražnji dio
- Ugravirani broj proizvoda
- Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
- Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
- 998cc motor
- APSG ride-by-wire sistem
- Sustav kontrole pokretanja (LCS)
- Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
- Ekskluzivni CCU omogućuje bežično podešavanje
- 6-osovinska jedinica za mjerenje inercije (IMU)
- Elektroničke kontrolne funkcije visoke tehnologije
Cijena
Yamaha YZF-R1M 2022 | 210.490 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, EURO5, 4-takta, 4-ventila, DOHC |
---|---|
Zapremina | 998 cc |
Promjer x hod | 79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije | 13 : 1 |
Maksimalna snaga | 147,1 kW (200,0KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 113.3 Nm (11.6 kg-m) @ 11,500 rpm |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip spojke | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Potrošnja goriva | 6,8 l/100km |
CO2 emisija | 159 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Aluminijski Deltabox, Dijamant |
---|---|
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag kotača | 102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 200/55 ZR17M/C (78W) |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.055 mm |
---|---|
Ukupna širina | 690 mm |
Ukupna visina | 1.165 mm |
Visina sjedala | 860 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 17 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 4,9 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 202 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal