Yamaha YZF-R7 2022
Opis
Yamahini modeli serije R već više od 20 godina uzbuđuju tisuće vozača. Sada je tu i model opasnog izgleda koji se dodaje tom asortimanu koji spremno pozdravlja novu generaciju vozača koji ulaze u svijet modela R serije. Brz, okretan i zgodan, R7 nudi sportske značajke uz svakodnevnu zabavu.
Živahni CP2 agregat od 689 ccm sa A&S spojkom omogućuje veliki okretni moment pri ubrzanju za odista uzbudljivo iskustvo vožnje na trkaćoj stazi i cesti. Iznimno uzak i aerodinamični oklop ima agresivni prednji kraj s dvostrukim pozicijskim svjetlima i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom, a oštri stražnji dio i duboko oblikovan spremnik goriva oblikovani su u skladu s čistom DNK serije R. Kočnice i ovjes iznimnih specifikacija omogućuju optimalno upravljanje modelom R7 tijekom vožnje zavojima i kočenja.Prednje područje modela R7 najmanje je među modelima serije R i osigurava najviše razine učinkovitosti aerodinamike – dok ručke upravljača sa spojnicama, stražnji sklopovi i sjedalo koje zaustavljanje udarce osiguravaju prilagodljiv i sportski položaj za vožnju. Ova izvanredna sljedeća generacija klase Supersport uvodi svijet modela R serije u stvarnost za vozače poput vas koji traže uzbuđenje – bez obzira na to voze li se na trkaćoj stazi ili na cesti.
Yamahina serija R razvija se. Iako vodeći modeli R1M, R1 i R6 RACE, pobjednik svjetskog prvenstva u klasi Supersport, i dalje dominiraju na vrhu ove kategorije, R7 posebno je namijenjen vozačima koji žele čisti dizajn klase Supersport s uzbudljivim stvarno primjenjivim značajkama po pristupačnoj cijeni.
Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
Isporučujući 73,4 KS pri 8750 okretaja u minuti, agregat CP2 modela R7 zapremnine 689 ccm omogućuje uzbudljivo ubrzanje i trenutačnu reakciju na dodavanje gasa. Njegovo koljenasto vratilo postavljeno pod 270 stupnjeva omogućuje neravnomjerni razvod paljenja koji osigurava živahan i uzbudljiv osjećaj kako se okretaji povećavaju – a linearni okretni moment na izlazu omogućuje vam učinkovito podizanje snage za brže izlaženje iz zavoja.
Sportski dizajn s DNK-om serije R
Ključni čimbenik za postizanje optimalnih performansi jest postojanje najmanjeg mogućeg prednjeg područja – a zahvaljujući kompaktnim veličinama agregata CP2, Yamahini su dizajneri uspjeli razviti sportsku konstrukciju koja je uža od svih drugih modela serije R. Uz sportski uvučen položaj za vožnju R7 glatko i učinkovito reže zrak.
Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
Ne trebate vidjeti Yamahin logotip kako biste znali da je ovaj zapanjujući novi model u klasi Supersport dio čuvenog asortimana R serije. Lagani puni oklop s aluminijskim pločama u donjem dijelu oblikovan čistom DNK serije R, a ima agresivni prednji kraj s dva pozicijska svjetla, kanalom za usis zraka u obliku slova M i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom.
Spojka A&S za povećanu upravljivost
Model R7 prvi je Yamahin model s agregatom CP2 koji je opremljen spojkom Assist & Slipper (A&S) koja omogućuje glatko prebacivanje brzina te sprječava prekomjerni broj okretaja agregata i poskakivanje stražnjeg kotača tijekom jakog kočenja, što rezultira predvidljivijim i kontroliranijim upravljanjem tijekom približavanja zavojima. Ta A&S spojka također pruža puno lakši osjećaj na poluzi.
Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira
Uz ukupnu težinu samog motocikla od samo 188 kg, R7 ima kompaktni okvir koji ga čini najužim motociklom među modelima R serije. Uravnoteženost krutosti precizno je prilagođena s pomoću aluminijske središnje potpore, kao i uporabom cijevi različitih vlačnih čvrstoća – a te ključne značajke doprinose izvanredno okretnim i odzivnim svojstvima upravljanja motociklom.
Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
USD prednja vilica KYB 41 mm pružaju osjećaj stabilnosti i sigurnosti na trkaćim stazama i zavojitim cestama. Prednji kraj iznimne specifikacije potpuno je prilagodljiv za predopterećenje, kao i ublažavanje povratnih udaraca i sabijanje – a ima gravitacijski lijevanu trostruku gornju i kovanu aluminijsku trostruku donju obujmicu – te osigurava izvanrednu upravljivost i preciznost.
Detalji
- Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
- Sportski dizajn s DNK-om serije R
- Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
- Spojka A&S za povećanu upravljivost
- Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira
- Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama
- Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
- Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost
- Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice
- Lagani kotači s 10 krakova
- Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine
- Boje sljedeće generacije
- Čisti stil serije R
Cijena
Yamaha YZF-R7 2022 | 76.990 kn (mpc s PDV-om) |
Specifikacije
AGREGATTip agregata | 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, EURO5, 4-takta, 4-ventila, DOHC |
---|---|
Zapremina | 689 ccm |
Provrt x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | 35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min |
Maksimalan okretni moment | 67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
ŠASIJA
Okvir | Dijamant |
---|---|
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Kut prednje vilice | 25º |
Predtrag | 90 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 130 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
DIMENZIJE
Ukupna dužina | 2.070 mm |
---|---|
Ukupna širina | 705 mm |
Ukupna visina | 1.160 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.395 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Kapacitet spremnika goriva | 13 Litara |
Kapacitet spremnika ulja | 3,0 Litara |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 188 kg |
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal