Servis
Sve češća je pojava da vlasnici motora nakon isteka jamstvenog roka više ne dolaze u ovlašteni servis, već redovno održavanje povjeravaju "nazovi majstorima". U uvjerenju da će time jeftinije proći, rezultat je zanemaren motor kojemu se samo mjenja ulje, a ostale provjere i podešavanja važna za sigurnost i pouzdanost motora, najčešće se i ne rade. Savjeti "nazovi majstora" tipa "ne diraj ništa dok radi", plod su njihovog neznanja da vam pruže pravu i potpunu uslugu. Sustav servisiranja, provjera i podešavanja propisan od Yamahe u knjižicama o periodičnom održavanju i jesu promišljeni da vam se neželjeni kvar ne dogodi. Što je još veći apsurd cijene usluga kod "nazovi majstora" najčešće i nisu manje nego kod ovlaštenog servisa, koji radi i naplaćuje po tvorničkim normativima. Korisnici najčešće i ne znaju što im je na servisu kod "nazovi majstora" rađeno, jer oni nikakve evidencije održavanja ne vode, a specifikacije proizvođača i ne poznaju.
Podešavanje ventila, posao koji "nadri majstori" najčešće ne odrađuju, jer kažu "zazori ventila su siguno dobri, jer se ne čuju". Naime, kada se zazori ventila smanje i kada je opasnost da izgore sjedišta ventila i ventili, naravno da se ventili "ne čuju". Zazori koji su se povečali, čine da se ventili "čuju", neće uzrokovati izgaranje ventila i sjedišta ventila. Kod Yamahinih motora period potrebne kontrole i eventualnog podešavanja ventila je dosta produžen, i iznosi 20.000 ili 40.000 km zavisno o modelu, stoga bi zaista bilo poželjno povjeriti ovlaštenim mehaničarima.
Znamo svi da su nam novčanici, u ovoj krizi, tanji i da nitko nema novca za bacanje, ali servis urađen u fušu jest loša usluga samom sebi.
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal