Skuteri
Skuteri
Era dominacije Yamahe u segmentu Maxi započela je 1996 god. kada je stavila na tržište prvi Maxi skuter Majesty 250. Pojavom T-Max-a 2001 god. sa zapreminom 500 ccm započela je utrka proizvođača tko će napraviti veći, brži, jači Maxi skuter. U toj utrci i danas 12 godina poslije, T-Max treće generacije za neznatno povečanom zapreminom na 530 ccm, je i dalje zakon. Zašto? Zato, jer izbalansiranost performansi, upravljivosti i dizajna, kao i neponovljiva kvaliteta proizvoda prepoznata od kupaca diljem Evrope, dala je prednost T-Max-u u odnosu na konkurenciju. Yamahina filozofija konstrukcije u kojoj nije najvažnije imati najviše kubika ili snage u klasi, već promišljen proizvod optimalan za korisnika, pokazala se dobitnom. Tisuće zadovoljnih kupaca svakodnevno svjedoče kvalitetu i zadovoljstvo upotrebe Yamaha skutera bez obzira na starost. Potvrda ovih navoda je i u oglasnicima prodaje polovnih, gdje je T-Max-a ili X-Max-a gotovo nemoguće pronaći.
Danas Yamahin novi MT-10SP i novi R6 možda zauzimaju sve naslove, ali za T-Max 2017 se usuđujem reći da je Yamahin najvažniji dvokotač ikad. Od početka proizvodnje T-Max-a davne 2001. godine i ideje da kombinira performanse motocikla i praktičnost maxi skutera, prodano je više od četvrt milijuna jedinica samo u Europi što pokazuje da je to naš najprodavaniji model ikad. Yamaha ima najveći tržišni udio u maksi-skuterima na tržištu, ali s neznatnim padom prodaje u posljednjih nekoliko kriznih godina i s Euro 4 normom kao dodatnim pritiskom, Yamaha je T-Max izdigla na novu razinu i stvoren je potpuno novi model…
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal