Skuteri
Skuteri
Era dominacije Yamahe u segmentu Maxi započela je 1996 god. kada je stavila na tržište prvi Maxi skuter Majesty 250. Pojavom T-Max-a 2001 god. sa zapreminom 500 ccm započela je utrka proizvođača tko će napraviti veći, brži, jači Maxi skuter. U toj utrci i danas 12 godina poslije, T-Max treće generacije za neznatno povečanom zapreminom na 530 ccm, je i dalje zakon. Zašto? Zato, jer izbalansiranost performansi, upravljivosti i dizajna, kao i neponovljiva kvaliteta proizvoda prepoznata od kupaca diljem Evrope, dala je prednost T-Max-u u odnosu na konkurenciju. Yamahina filozofija konstrukcije u kojoj nije najvažnije imati najviše kubika ili snage u klasi, već promišljen proizvod optimalan za korisnika, pokazala se dobitnom. Tisuće zadovoljnih kupaca svakodnevno svjedoče kvalitetu i zadovoljstvo upotrebe Yamaha skutera bez obzira na starost. Potvrda ovih navoda je i u oglasnicima prodaje polovnih, gdje je T-Max ali i X-Max do dvije godine starosti drže cijenu gotovo kao novi skuteri.
Yamaha koja je godinama dominirala u supersport klasi modelima R1 i R6, prestala je proizvoditi ih za uličnu upotrebu, zbog strogih EURO 5 normi. T-Max kao i X-Max usklađeni sa najnovojim normama, opremljeni brojnim sustavima pomoći u upravljanju doprinose sigurnosti vozača te još uvijek dominiraju tržištem skutera u Evropi kao BEST BUY, što su bili i kada su po prvi put predstavljeni na tržištu. Od početka proizvodnje T-Max-a davne 2001. godine i ideje da kombinira performanse motocikla i praktičnost maxi skutera, prodano je više od 400.000 jedinica samo u Europi što pokazuje da je to naš najprodavaniji model ikad. Yamaha ima najveći tržišni udio u maksi-skuterima na tržištu, što će i zadržati novitetima 2025 koji su vam već predstavljeni i mogu se rezervirati za isporuku u narednim mjesecima. Stoga ne spavajte zimski san, proljeće je na vidiku ...
Pratite nas
Facebook stranica
Twitter stranica
YouToube kanal