Supersport
Osjetite ubrzane otkucaje vlastitog srca uz zvuk zupčanika, dok vozite fantastične supersportske motorkotače YZF-R6 i sasvim novi YZF-R1 i vjerujte,uzbuditi će vas svaki put iznova. Iščekivanje, uzbuđenje pobjeđuje samo jedno - biti u sedlu, vaše tijelo u pravoj poziciji. Doživite intezivnu snagu i moć motorkotača YAMAHA, sklad i reakciju, osjetite inovativnost kučišta dok reagira na vaše vodstvo, stopljen s vama, kao savršen i moćan dio vas.
YZF-R6 R / model 2009
Model | Cijena | Ccm | Snaga |
YZF-R6 R '09 | 86.211 Kn | 599,0 ccm | 99,6 KW / 135,5 KS |
Cijena za gotovinsko plaćanje iznosi 81.900 kn.
YZF-R6R krasi tehnologija za vrhunske performanse , a uz visoko-turažni Supersport agregat proizvodi 129 KS i 65,8 Nm. YCC-T i YCC-I sustav za linearnu snagu / Omjer kompresije 13:1, ventili od titana, dvostruki injektori / Klizna spojka / Deltabox okvir izrađen za laserski precizno upravljanje sa zadivljujućom povratnom reakcijom / Stražnja ruka od magnezija / Prednji i stražnji ovjes s četverostrukim stupnjem podešavanja / Aerodinamičan oblik za poboljšavanje performansi. Proizvodi se u crnoj, plavoj i crveno-bijeloj boji.
YZF-R1 / model 2009
Model | Cijena | Ccm | Snaga |
YZF-R1 '09 | 110.737 Kn | 998,0 ccm | 134,0 KW / KS |
Cijena za gotovinsko plaćanje iznosi 105.200 kn.
YZF-R1 je pripadnik nove generacije R-1 koja je inspirirana Moto-GP utrkama. Novi dizajn 998 ccm agregata s radilicom s asimetričnim intervalom paljenja 270-180-90-180 stupnjeva za maksimalnu trakciju i performanse / Linearna snaga za savršene performanse / 182 KS i 115,5 Nm / YCC-I i YCC-T / D-mode Map sustav služi za odabir između tri različita stupnja performansi / Novi lagani Deltabox okvir s idealnim balansom čvrstoće / Unaprijeđeni raspored mase omogućuje iznimno upravljanje / Novi dvostruki reflektorski farovi sa solenoidnim mehanizmom, s integriranim usisima za zrak / Stražnji ovjes s Bottom-Link vilicom. Proizvodi se u bijeloj, plavoj i crnoj boji.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |